Jump to content
Dutchy3010

Na 12 jaar eindelijk helikopters (en meer) in GTA III!


Een doorn in het oog van veel GTA fans: in GTA III kan je niet een (fatsoenlijk) vliegtuig of een helikopter besturen. Nu, 12 jaar later, heeft SilentPL een modificatie gemaakt om dit voor elkaar te krijgen! Zie het onderstaande filmpje.

De volgende luchtvoertuigen zullen door de modifactie in GTA III bestuurbaar zijn:

  • Maverick
  • LCPD Maverick
  • LC News Maverick
  • Hunter (with functional weapons)
  • Armadillo
  • Dodo (full-winged)
  • Skimmer
  • Biplane

Sommige voertuigen hebben zelfs wapens:

Kijk voor meer informatie in het topic op GTAForums.com of de pagina op GTAGarage.com.

Modificatie-topic op GTAForums.com

Modificatie op GTAGarage.com

Met dank aan @Puma voor het opmerken. thumbsup2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat opvalt is dat je de stunt bonussen krijgt als je in zo'n voertuig zit. Wat mij verder opvalt zijn de gebouwen aan de bovenkant.. Deze zijn helemaal niet leuk weergegeven dus het lijkt er op dat Rockstar aan het begin al heeft aangegeven dat het nooit de bedoeling was om te vliegen in GTA III

Wat ik mij nu ook afvraag is of ze gosthtown kunnen gaan bezoeken hierdoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toen ik dit nieuwsbericht las dacht ik eerst: "Ach, ik heb dit soort voertuigen nooit gemist eigenlijk in III." Maar die Hunter... dat was toch wel tof geweest hoor. Mooi dat na al die jaren III blijkbaar nog steeds zo veel aanspreekt dat zo'n mod nog verschijnt.

Wat ik mij nu ook afvraag is of ze gosthtown kunnen gaan bezoeken hierdoor.

Lijkt me toch wel. Die kun je immers ook met de Dodo bereiken, dus waarom niet met de andere vliegende voertuigen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...