Jump to content

Origin email adres vergeten..


martijn0126

Recommended Posts

Ten eerste weet ik niet zo goed of ik het hier goed post maar goed.

Nou ja, ik ben dus mijn email-adres vergeten. Ik heb misschien 2 uurtjes geleden een nieuw account aangemaakt. Maar ik heb waarschijnlijk een typfout gemaakt bij het intypen van mijn email. Het zou dus xxx moeten zijn. Ik heb verschillende varianten geprobeerd en een beetje een typ fout te 'faken'. Overigens weet ik wel mijn username en password!

Kan iemand mij helpen en zeggen wat ik moet doen??

>>> Door Thundercover: E-mailadres voor je eigen veiligheid verwijderd. ;)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je niet gewoon een nieuw account aanmaken? Of had je in die twee uurtjes al wat gekocht? smile3.gif

Dat is het hem nou net, de HumbleBundle gekocht! Wel de nodige games op Steam en Origin geactiveerd. Maarja, Battlefield 3 kun je niet op Steam activeren dus moest het maar op Origin..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is dan lastig. Maar als ik het goed begrijp kun je wel gewoon inloggen? Dus je kan de game wel spelen? Wat is het probleem dan precies, je mail? Origin -> Account en Privacy. Dan Basisgegevens op bewerken klikken.

Je moet wel een beveiligingsvraag instellen daarvoor, maar dat is 3 seconden werk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is dan lastig. Maar als ik het goed begrijp kun je wel gewoon inloggen? Dus je kan de game wel spelen? Wat is het probleem dan precies, je mail? Origin -> Account en Privacy. Dan Basisgegevens op bewerken klikken.

Je moet wel een beveiligingsvraag instellen daarvoor, maar dat is 3 seconden werk. smile3.gif

Nou, meestal moet je op de Origin site (weet niet of dit ook op het programma zelf is) met je email inloggen. En ik wou niet reskeren om mezelf uit te loggen :/

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, meestal moet je op de Origin site (weet niet of dit ook op het programma zelf is) met je email inloggen. En ik wou niet reskeren om mezelf uit te loggen :/
Ok...

Het gaat je dus puur om je mailadres wijzigen? In mijn eerdere bericht heb ik verteld hoe je dat kunt doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, meestal moet je op de Origin site (weet niet of dit ook op het programma zelf is) met je email inloggen. En ik wou niet reskeren om mezelf uit te loggen :/
Ok...

Het gaat je dus puur om je mailadres wijzigen? In mijn eerdere bericht heb ik verteld hoe je dat kunt doen. knipoog.gif

Ik neem aan dat je dit op de site moet doen? Daar kom ik dus niet of want daar kan ik mijn username niet gebruiken, alleen mail..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je dit op de site moet doen? Daar kom ik dus niet of want daar kan ik mijn username niet gebruiken, alleen mail..
Je hebt de software niet? Download dat even hier. Dan kun je wel met je username inloggen. knipoog.gif

Software heb ik! Ik wist niet dat ik op de software ook met username kon inloggen.. Maar kan ik hier ook zien wat mijn email adres is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat heb ik hier uitgelegd:

Ja, dat is dan lastig. Maar als ik het goed begrijp kun je wel gewoon inloggen? Dus je kan de game wel spelen? Wat is het probleem dan precies, je mail? Origin -> Account en Privacy. Dan Basisgegevens op bewerken klikken.

Je moet wel een beveiligingsvraag instellen daarvoor, maar dat is 3 seconden werk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat heb ik hier uitgelegd:

Ja, dat is dan lastig. Maar als ik het goed begrijp kun je wel gewoon inloggen? Dus je kan de game wel spelen? Wat is het probleem dan precies, je mail? Origin -> Account en Privacy. Dan Basisgegevens op bewerken klikken.

Je moet wel een beveiligingsvraag instellen daarvoor, maar dat is 3 seconden werk. smile3.gif

Bij mijn Origin-tab staat alleen:

Productcodes verzilveren

Mijn games opnieuw laden

Spel toevoegen

Toepassingsinstellingen

Offline gaan

Afmelden

Aflsuiten

(het staat ook niet bij 'Toepassingsinstellingen')

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...