Jump to content

A Revenger's Tragedy (in de boot stappen)


dennis12345

Recommended Posts

hee hallo,

ik en me kameraad zitten met een probleem. Ik heb zelf gta iv al 3x uitgespeeld ofzo en altijd nog zonder problemen, maar nu zitten we vast bij de laatste missie. in het filmpje hangen we aan de heli en vallen naar beneden. Dan moet je na de boot zwemmen en er instappen en de heli achterna, helaas is er tot nu toe geen manier om er mee weg te varen. als je direct na de boot toe zwemt dan word de boot opgeblazen vanuit de heli zodra je weg wilt varen. eveneens werkt weg zwemmen ook niet want dan gaat de boot alsnog kapot ;p. nu had ik even een filmpje opgezocht van de laatste missie en ik zie op het filmpje dat de eerste bazooka er gewoon finaal naast gaat en je er snel achteraan kunt en dat is bij ons dus niet het geval.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

We spelen het op mijn ps3.

alvast bedankt!

groeten dennis.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien GTA IV twee verschillende eindmissies kent, ben ik zo vrij geweest de topictitel aan te passen.

Aangezien je echt in die boot zal moeten klimmen, is het toch echt de bedoeling dat je het blijft proberen tot dat een keer gelukt is. Volgens mij heb je last van een foutje in de game, wat zou kunnen betekenen dat je deze missie nooit zal kunnen halen. Wat je zou kunnen proberen is in plaats van Deal voor Revenge kiezen. Je game krijgt dan weliswaar een ander einde, maar je hoeft deze missie niet meer te spelen. Ik hoop wel dat je nog een andere savegame hebt zodat je niet de gehele game over moet spelen (hoewel daar natuurlijk op zich niks mis mee is ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...