Jump to content

GTA V - Dickjokes (en andere sexuele grappen)


blackops

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    5

  • Michael

    5

  • Cabyon

    4

  • Phoenyxar

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Is een moonende tuinkabouter ook goed?

Er is geen autoruit, dus er is geen sprake van ''moonen''. :puh:

Voor zover ik weet, hoef je je reet ook niet door een autoruit te hangen om het moonen te mogen noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Zoals gewoonlijk zitten er in iedere GTA's wel easter eggs, waaronder heel veel seksuele grappen. Zo kwam ik in GTA V een vuilniswagen tegen waarop "Little Pricks" staat. Dat betekent kleine prikken, of kleine pikken.

400px-Littlepricksgarbage.jpg

"Little Pricks - Trashmaster"

GTA V

Bewerkt: door tyl99GTAgamer
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals gewoonlijk zitten er in iedere GTA's wel easter eggs, waaronder heel veel seksuele grappen. Zo kwam ik in GTA V een vuilniswagen tegen waarop "Little Pricks" staat. Dat betekent kleine prikken, of kleine pikken.

400px-Littlepricksgarbage.jpg

"Little Pricks - Trashmaster"

GTA V

prick is een scheldwoord en staat voor eikel/hufter
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals gewoonlijk zitten er in iedere GTA's wel easter eggs, waaronder heel veel seksuele grappen. Zo kwam ik in GTA V een vuilniswagen tegen waarop "Little Pricks" staat. Dat betekent kleine prikken, of kleine pikken.

400px-Littlepricksgarbage.jpg

"Little Pricks - Trashmaster"

GTA V

prick is een scheldwoord en staat voor eikel/hufter

Dat klopt ook zeker, maar prick kan ook nog pik betekenen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 8 maanden later...

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, het volgende leek nog niet gepost te zijn.

De gereedschapswinkel ''You Tool'' (opzich al een woordspeling op ''You fool!''). Verwijst naar de penis van de man.

Zelf heb ik de reclame nooit gehoord, maar deze grap schijnt ondersteund te worden door een radioreclame.

Sure, you work in an office. Sure, you do pilates. Yes, your wife earns more money than you do. But don't let anyone tell you you're not a man. Let them know - you're a tool! You Tool! The do-it-yourself mega hardware store for guys just like you - real tools. Guys that don't need to hire a plumber or electrician, guys who do it themselves - tools! Blue-collar guys aren't geniuses, and neither are you. Demonstrate this to your wife once and for all at You Tool. Buy a circular saw - any guy can use one of them; gardening is for ninnies. Wire like the pros and make your house the safe place you can be proud of. Show that wife who's boss - the guy with the belt full of gear and a house under control. Show your wife who the family tool is - You Tool, the mega hardware superstore.

Bron: gta.wikia

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Die laatste twee waren al lang bekend :), die eerste is die dino die in aan de oostkant van San Andreas naast de snelweg staat, toch?

Hoera :dans: Iemand heeft ''prolapse'' gegoogled :), wel een leuke EE toch?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...