Jump to content

Veel bij missies


Jans-1987

Recommended Posts

Ik dacht dat je bij races veel kreeg maar bij missies krijg je rond de 20K. Net een missie voor lester gedaan dat je een vliegtuigje moest jatten en naar de docks brengen 23K gehad. Is dit altijd zo hoog bij missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de race criminal records doet..

En je doet 1 lap dan duurt deze race maar 1 minuut ofzo..

Als je dat ff achter elkaar doet tikt het ook lekker aan

Races levert vooral goed op als je er goed in bent en vaak 1ste word

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat je bij races veel kreeg maar bij missies krijg je rond de 20K. Net een missie voor lester gedaan dat je een vliegtuigje moest jatten en naar de docks brengen 23K gehad. Is dit altijd zo hoog bij missies?

dat is alleen de eerste keer dat je de missie doet, voortaan krijg je er dehelft voor. De best betaalde missie geeft 25k, maar dat is dus alleen de eerste keer.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de race criminal records doet.. En je doet 1 lap dan duurt deze race maar 1 minuut ofzo.. Als je dat ff achter elkaar doet tikt het ook lekker aan Races levert vooral goed op als je er goed in bent en vaak 1ste word

1 minuut? Dat is een grapje hoop ik..? Hoe sloom rij je dan wel niet..

Bewerkt: door Jochems
Link to comment
Delen op andere websites

En nog snap ik niet dat mensen al miljoenen hebben op online ik speel iedere en heb pas 700k. Zie mensen rijden in Adders en Infinitys dat kan gewoon niet eerlijk zien gegaan dan toch?

Er zijn uitzonderingen die het wel eerlijk hebben behaald maar het gros heeft dan een exploit gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

En nog snap ik niet dat mensen al miljoenen hebben op online ik speel iedere en heb pas 700k. Zie mensen rijden in Adders en Infinitys dat kan gewoon niet eerlijk zien gegaan dan toch?

Er zijn uitzonderingen die het wel eerlijk hebben behaald maar het gros heeft dan een exploit gebruikt.

IK vraag me dan echt wel af hoe krijg je zoveel geld bij elkaar. Ik speel al sinds ik online ben iedere dag en heb dus pas 700K

Link to comment
Delen op andere websites

En nog snap ik niet dat mensen al miljoenen hebben op online ik speel iedere en heb pas 700k. Zie mensen rijden in Adders en Infinitys dat kan gewoon niet eerlijk zien gegaan dan toch?

Er zijn uitzonderingen die het wel eerlijk hebben behaald maar het gros heeft dan een exploit gebruikt.

IK vraag me dan echt wel af hoe krijg je zoveel geld bij elkaar. Ik speel al sinds ik online ben iedere dag en heb dus pas 700K

Hoeveel echte ingame tijd heb je dan? (dit kan je vinden op je socialclub profiel)

Misschien speel jij niet non-stop missies en doen die anderen dat juist wel?

Link to comment
Delen op andere websites

En nog snap ik niet dat mensen al miljoenen hebben op online ik speel iedere en heb pas 700k. Zie mensen rijden in Adders en Infinitys dat kan gewoon niet eerlijk zien gegaan dan toch?

Er zijn uitzonderingen die het wel eerlijk hebben behaald maar het gros heeft dan een exploit gebruikt.

IK vraag me dan echt wel af hoe krijg je zoveel geld bij elkaar. Ik speel al sinds ik online ben iedere dag en heb dus pas 700K

Hoeveel echte ingame tijd heb je dan? (dit kan je vinden op je socialclub profiel)

Misschien speel jij niet non-stop missies en doen die anderen dat juist wel?

54 uur staat er

Link to comment
Delen op andere websites

En nog snap ik niet dat mensen al miljoenen hebben op online ik speel iedere en heb pas 700k. Zie mensen rijden in Adders en Infinitys dat kan gewoon niet eerlijk zien gegaan dan toch?

Er zijn uitzonderingen die het wel eerlijk hebben behaald maar het gros heeft dan een exploit gebruikt.

IK vraag me dan echt wel af hoe krijg je zoveel geld bij elkaar. Ik speel al sinds ik online ben iedere dag en heb dus pas 700K

Hoeveel echte ingame tijd heb je dan? (dit kan je vinden op je socialclub profiel)

Misschien speel jij niet non-stop missies en doen die anderen dat juist wel?

54 uur staat er

Ik zit zelf ook rond zoiets en ik speel zeker niet enorm veel. Er zijn mensen die zitten nu al boven de 5 (!) dagen, die hebben dus ook wel wat meer geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de race criminal records doet..

En je doet 1 lap dan duurt deze race maar 1 minuut ofzo..

Als je dat ff achter elkaar doet tikt het ook lekker aan

Races levert vooral goed op als je er goed in bent en vaak 1ste word

Een meisje dat gta speelt hoe vet! Maar op die race was ik ook al zo uitgekeken

Link to comment
Delen op andere websites

in het begin had je de missie Violent Duct waarbij je elke 2-3min 9000 dollar kon verdienen zeker omdat je toen nog een quick restart optie had waardoor je zonder in een lobby te komen gelijk weer opnieuw kon spelen. inmiddels is deze gepatcht en krijg je nog maar 3000 en moet je het hele circus afwerken (like, vote etc) voordat je weer opnieuw kan spelen. toen was er de missie Rooftop Rumble waarbij je 25000 kon verdienen in 5-10min maar helaas ook deze is inmiddels aangepast en krijg je nog maar 12.500 en kan je hem niet meer herstarten. Op deze manier hebben veel spelers dus flink poen kunnen scheppen. Zelf speel ik momenteel veel de missie Coveted waarbij je 12000 per +/- 6 a7 min krijgt. voor zolang dit nog mogelijk is.....

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een adder (zonder mods) helemaal eerlijk verdiend, in het begin heb ik non-stop missies gedaan met vrienden uit hogere levels. Hierdoor heb ik veel verdiend. De laatste tijd race ik veel, waar ik ook snel mee verdien. Ik heb denk ik rond de 60 uur gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...