Jump to content

Speel je nog Chinatown Wars?


Jesperkaj

Recommended Posts

Zeker nu GTA V en Online alle aandacht krijgen van de GTA-fans ben ik benieuwd of er nog leden zijn die tussendoor GTA Chinatown Wars er eens bij pakken. Speel jij nog Chinatown Wars, bijvoorbeeld onderweg of even tijdens de pauze? Speel je het op je smartphone en/of tablet, of pak je daarvoor nog je handheld erbij?

Brand los. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • JJ-B

    3

  • Jesperkaj

    2

  • Dotz

    2

Ik heb het jaren geleden gekocht, heb toen een paar missies gespeeld maar ik kon totaal niet met de topdown view omgaan, dus toen ging ik maar Scratch Cards doen en drugs rondbrengen. Ik denk dat drie kwart van de tijd dat ik het spel gespeeld heb verloren ging aan die laatstgenoemde twee onderdelen. Vond sommige acties wel vermakelijk; maar bij het meerendeel zat ik met de controls te hannessen en elke auto hield het bij mij maar zo'n drie straten uit, waarna het ding ontplofte en ik gearresteerd werd, ook al probeerde ik normaal te rijden.

Inmiddels heb ik het al jaren niet meer gespeeld eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet helaas toegeven dat ik ongeveer hetzelfde heb als SpacyColours. Heel af en toe pak ik het er nog bij maar dan besteed ik mijn tijd ook voornamelijk aan het verzamelen van drugs e.d. Echt missies doen zit er voor mij niet bij. mede doordat het me nooit echt lukt deze tot een goed einde te brengen. Het idee vond ik heel erg leuk maar het is gewoon niet voor mij weggelegd om hem uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het 100% uitgespeeld, ik breng, als ik het speel, drugs rond want dat is het enige nog wat je kunt doen. De laatste keer dat ik het gespeeld heb zou denk ik al een jaartje terug zijn. Ik zit zoiezo niet meer op m'n Ds.

De controls vond ik trouwens niet zo heel erg irritant. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de verhaallijn vroeger wel uitgespeeld op PSP maar ik ben niet meer in het bezit van deze game. Ook heb ik een Android-telefoon en daar kan je die ook niet op downloaden. Maar hoe dan ook zou ik die niet meer spelen.

Vind deze dan ook een van de minder leuke GTA's.. Helaas

Link to comment
Delen op andere websites

Ik pak CW er regelmatig nog eens bij, vooral nu mijn zusje een 3DS heeft nadat mijn eigen DS was overleden. Na de 100% behaald te hebben ging ik voor beste tijden, zoveel mogelijk geld en politie rampages, dat blijft op zich wel leuk om te doen. Geen enkele GTA heeft veel te doen nadat je de 100% bereikt hebt, dus ik ga dat niet als minpunt noemen bij dit spel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik snap niet hoe mensen nog zo'n oud spel kunnen spelen of interesseren. Dat zijn games die je tegenwoordig op een spelletjessite kan spelen.

Snap niet waarom mensen andere mensen in hun waarde kan laten

on'

Ga kijken als ik hem zaterdag ga downloaden voor m'n PSP of ik wacht voor m'n PSVita

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet hoe mensen nog zo'n oud spel kunnen spelen of interesseren. Dat zijn games die je tegenwoordig op een spelletjessite kan spelen.

:7 Onwetende zak zout dat je bent.. Ik heb nog geen post van jou gezien waarin je wat anders doet dan ''oude'' games afkraken waarbij je letterlijk aangeeft ze niet of nauwelijks gespeeld te hebben..

Ga maar weer CoD spelen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet hoe mensen nog zo'n oud spel kunnen spelen of interesseren. Dat zijn games die je tegenwoordig op een spelletjessite kan spelen.

emo.gif Onwetende zak zout dat je bent.. Ik heb nog geen post van jou gezien waarin je wat anders doet dan ''oude'' games afkraken waarbij je letterlijk aangeeft ze niet of nauwelijks gespeeld te hebben..

Ga maar weer CoD spelen emo.gif

Djeez... Ik zeg toch, dat ik het niet speel omdat ik het niks aan vind. =,=

Grafisch gewoon slecht en het speelt voor geen meter. Dat jullie hier nou met nostalgische gevoelens rondlopen van jaar kruik, doet niks daar aan af voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...