Jump to content

Algemene Verwijzingen


Phoenyxar

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Niet zeker of het mee telt, maar vond het wel het vermelden waard: BF van BF Injection, BF Bifta, en BF Surfer staat voor BurgerFahrzeug(dit staat op de logo's). Dat is natuurlijk Duits voor 'burger-voertuig', oftwel een voertuig voor de burgers. Dit is natuurlijk een verwijzing naar Volkswagen, oftewel: 'auto voor het volk'...

Toen ik daar de eerste keer achter kwam vond ik het echt geniaal, aangezien ik me nu afvraag waarom ik er nooit bij stil heb gestaan dat BF natuurlijk gewoon voor VW staat(ondanks dat ik wist dat de BF Injection op een Kever buggy gebaseerd was). Vraag me af of R* nu pas een betekenis aan de afkorting heeft gegeven, of dat ze dat altijd al wisten maar de naam gewoon nooit genoemd hebben... Het klinkt nu zo logisch...

BurgerFahrzeug (BF) is eigenlijk BürgerFahrzeug. Volgens de Grand Theft Auto V stockmarket. Toen ik het normale logo vond kon ik het niet gebruiken omdat het dezelfde achtergrond had als het forum en de tekst op een of andere manier niet zichtbaar was. Ik heb het merk dus een klein beetje aangepast. Hier is het normale logo.

5eehza.jpg

Voor de rest niets heel erg. Maar het is alleen maar een kleine verbetering. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het is niet echt een grap maar je kunt het ook niet serieus nemen maar als je bij Los Santos Customs (bij de 400k appartementen) krijg je de straatnaam te zien "Cancer street" wat in het Nederlands "Kanker straat" betekend

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een grap maar je kunt het ook niet serieus nemen maar als je bij Los Santos Customs (bij de 400k appartementen) krijg je de straatnaam te zien "Cancer street" wat in het Nederlands "Kanker straat" betekend

Je bedoelt waarschijnlijk Carcer Street. Carcer City is een stad in Manhunt, er zijn heel veel verwijzigingen in de straatnamen. El Burro Heights is weer een verwijzing naar El Burro, hij geeft je missies via de telefoon op Grand Theft Auto III. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een grap maar je kunt het ook niet serieus nemen maar als je bij Los Santos Customs (bij de 400k appartementen) krijg je de straatnaam te zien "Cancer street" wat in het Nederlands "Kanker straat" betekend
Je bedoelt waarschijnlijk Carcer Street. Carcer City is een stad in Manhunt, er zijn heel veel verwijzigingen in de straatnamen. El Burro Heights is weer een verwijzing naar El Burro, hij geeft je missies via de telefoon op Grand Theft Auto III. :)

Oh haha verkeerd gelezen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Een aantal dagen geleden zag ik op de vuilnisbakken die door Los Santos verspreid staan een afkorting staan. Naar mijn idee is dit duidelijk een verwijzing naar Rockstar North (RS-NRTH), de ontwikkelaar van GTA. Wat de nummers achter de afkorting betekenen zou ik niet weten. Ik heb even wat geschiedenis opgezocht maar kan het niet vinden. :)

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...