Jump to content

MTA Video Streamen/Afspelen


Megadreams

Recommended Posts

Hey,

Op dit moment werk ik aan een script die het toelaat om videos te bekijken die worden gestreamed door de server. De speler kan zelf kiezen welke video hij wil opvragen waarna de server deze in stukken zal sturen (bufferen) naar de speler. Het script is nog in ontwikkeling en ik ben nog druk bezig aan een nieuwe extensie waarmee ik de grootte van de videos kan verkleinen. Hieronder kan je een video zien van het script:

Ik hoor graag jullie mening, vragen, suggesties voor dit script.

Link to comment
Delen op andere websites

Het streamen en/of afspelen van videos was nog niet mogelijk in MTA. ;) Enkel door een kleine gif af te spelen kon je al iets soortgelijks krijgen maar dit is een complete video die op het moment van afspelen ook nog steeds inlaad.

Link to comment
Delen op andere websites

De naam van de extensie waar ik eerder over sprak is "Mega Video Extension" wat afgekort dus .mve is. Op dit moment is een eerste versie van die extensie af en is m'n script in staat deze af te spelen. Hij heeft dus niet langer meer een hoop aparte frames nodig. Optimalisaties voor die extensie volgen nog om de bestandsgrootte zo veel mogelijk te beperken.

EDIT: De eerste versie van de extensie is af en werkt volledig.

LDUaGIs.png

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...