Jump to content

[III] Rate the vehicle


Foreigner97

Recommended Posts

Kan me niet meer precies herinneren hoe dat ding vaarde, maar over het algemeen ben ik niet zo'n fan van boten in GTA omwille van de (naar mijn mening) onhandige besturing. Wel gaaf dat-ie kan schieten.

@Hieronder: Oeps, je hebt gelijk... :puh:

6/10

800px-GTA3_Perennial.jpg

Perennial

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    9

  • Phoenyxar

    7

  • .PhoeniX.

    7

  • Foreigner97

    5

De perennial is een wagen die ik liever aan mijn neus voorbij laat gaan. Hij rijdt voor geen meter, toch voegt hij imo wel degelijk wat toe aan de sfeer in GTA! Wagens als de perennial horen er imo ook in. 5,5/10

Wel gaaf dat-ie kan schieten. puh2.gif 6/10

:? Dat kan 'ie dus niet :7..

MrWhoopee.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een auto die ik nog nooit in GTA3 heb gezien :erm: Waar vind je dat ding? Maar ziet er verder GTA3 achtig uit, qua vorm en alles. Toch n 7/10!

De Coach:

800px-GTAIII_coach.jpg

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

De Mr Whoopee heeft geen vaste plek in GTA III. Je komt 'm tegen in de missie I scream, you scream en tijdens Firefighter.

@ De Coach: Een lompe bus, zeker niet mijn favoriete manier van transport. 2/10

De Cheetah

Cheetah_copy.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De BF Injection zie ik in meerdere GTA's regelmatig voorbij komen, en er valt weinig op aan te merken. Leuk wagentje, afwisselend om er 'ns in te stappen in plaats van een 'normale' auto. 8/10

800px-GTA3_Flatbed.jpg

Flatbed

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog nooit meegespeeld dus kan ik helaas geen cijfer opgeven. 3/10 :N

800px-GTA3_Yakuza_Stinger.jpg

Yakuza Stinger.

Als je geen cijfer kunt geven, waarom post je dan? :?:muur:

Omdat anders het topic hopeloos in verval raakt. Ik heb mijn post bewerkt, zal graag een cijfer over mijn auto willen zien. Alhoewel je mij ook wel een PB kon sturen, niet waar? ;)

>>> Door Foreigner97: Je hebt het nu aangepast, maar probeer in het vervolg direct een cijfer te geven op de bovenstaande post. Dat is immers het principe van dit spel. ;)<<<

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen cijfer kunt geven, waarom post je dan? :?:muur:

>>> Door Foreigner97: Deze post is anders niet veel nuttiger... Indien je weer een post aantreft die de regels overtreedt, is het de bedoeling om de desbetreffende post te rapporteren of een (lokale) Moderator een PB te sturen. Posts als deze zijn in ieder geval niet de bedoeling. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

*afbeelding*

Het is wel de bedoeling dat je een beoordeling geeft van het voertuig in de vorige post.

@ Phoenyxar: De gangcar van de Yardies behoort zeker niet tot mijn favorieten. Ziet er niet bijzonder uit en behoort ook niet tot de snelsten. Ik zal er enkel instappen als er geen andere auto voor handen is 5/10

@ bountyskull_10: De Bobcat is toch wel een hele fijne pickup. Een auto die ik vaak gebruik in missies waarin het er hard aan toe gaat en je een voertuig dat tegen een stootje kan goed kan gebruiken 8/10

800px-GTA3_Helicopter.jpg

De politiehelikopter

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...