Jump to content

SARS is opzoek naar jou!


wesleywillems17

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben de eigenaar van de server SARS (San Andreas Roleplay Server).

Ik heb voorheen een paar scripters gehad die helaas uit het buitenland kwamen.

Nu ben ik niet zo erg blij er mee dat ik iemand uit het buitenland toegang tot mijn VPS moet geven.

Nu ben ik opzoek naar een beetje een ervaren scripter die deel uit wil maken van ons team.

Helaas zal ik zelf niet betalen voor het werk, maar heb ik wel een leuk idee om er geld aan te verdienen.

De gehele omzet dat dan word gemaakt zal uitbetaald worden aan de scripter.

Het gaat zich om een VIP system.

Een speler zal dan doneren aan ons en zal dan een VIP member worden.

De speler heeft dan meer mogelijkheden waar door dit aantrekkelijk word voor de speler om VIP te worden.

De gehele omzet dat afkomt van de VIP system zal dan worden uitbetaald aan de scripter.

Ik heb zelf geen kosten aan de server, vps en het domein.

Ik heb voorheen achter het idee gestaan maar een scripter aan te nemen.

Maar als je liever met iemand samen werkt is dit ook mogelijk.

Lijkt jou dit wel wat?

Neem eens een kijkje op onze website of neem gelijk contact met mij op.

SARS:

>>> Door Big Boss: Website en e-mail adres verwijderd. Een kleine link naar eigen site in je signature is toegestaan, maar het is niet de bedoeling om zomaar reclame te maken. Het posten van e-mail adressen is ook niet toegestaan, al is dat meer voor je eigen veiligheid.<<<

Wij hopen jou mogen te ontvangen in ons team!

Met Vriendelijke Groet,

wesley

Beheeder van SARS

Link to comment
Delen op andere websites

Geef ons wat meer info. Is het geschreven in Java of C/C++/C# enz. ;)

@Hieronder: Ik ken iemand die dingen in Java en in de C soorten script voor MTA en SA:MP hoor :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Geef ons wat meer info. Is het geschreven in Java of C/C++/C# enz. knipoog.gif

Of dit is een post omdat je er écht geen verstand van hebt, of je post dit om je postcount weer wat verder omhoog te schroeven (Ik zie meerdere gebruikers dat op het forum dat op deze manier doen).

Het is een MTA server, veel keuze wat betreft scripttalen zijn er niet. Ik denk dus dat ze Lua gebruiken. Tuurlijk: er is een kans dat ze de server helemaal zelf geschreven hebben maar dat zou verspilde tijd zijn.

@wesleywillems17

Succes met het vinden van een scripter die gratis voor je wil werken. Fatsoenlijke programmeurs weten dondersgoed dat dit soort projecten waarbij een deel van de winst aan ze wordt afgestaan bijna nooit tot een goed einde komen.

Misschien dat een iets minder ervaren scripter hier interesse in heeft om er wat meer van te leren. Succes met het zoeken!

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Je lokt nu mensen met dat VIP-gedoe, maar zint eer ge begint. Dat gaat niet werken - althans niet in het begin. Je zult eerst een grote community moeten opbouwen, met hele trouwe leden, daarna kan je pas beginnen te denken aan het maken van VIP-systeem. Anders komen mensen al bij voorbaat niet bij jou community; wat zou jij doen als je een community ziet waar een VIP-systeem wordt gehanteerd? Als je in het begin niet bereid bent om te betalen, wat bijna niemand gelijk is, wordt je ook niet lid, want dan heb je al een achterstand. Er zijn wel communities waarbij een VIP-systeem werkt, maar die hadden al een community voordat het geïntroduceerd werd.

Je kunt beter proberen mensen te overtuigen om scripter bij jou te worden zonder vergoeding. Bijna alle scripters werken zonder vergoeding, maar slechts vanwege persoonlijke interesse, als een hobby. De opbrengsten zijn (over het algemeen) dermate laag dat je beter in een supermarkt kunt werken. Dan moet jij aangeven waarom jij denkt dat jouw server een goede scripter verdient. Waarin jouw server zich onderscheidt van de rest van de servers. Zonder dit is je oproep hier vrij kansloos, aangezien er talloze andere servers zijn waar een scripter zich bij kan aansluiten.

Oh, en dat je server-naam een besmettelijke ziekte is, zal ook niet helpen. Niet goed over nagedacht? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf een scripter en ik kan je al vertellen dat geen enkele scripter dit zonder vergoeding zou doen. Voor een RP server durven we al makkelijk een paar honderd euro te vragen (althans ik toch). Daarnaast is de trailer ook niet echt aantrekkelijk, er gebeurd namelijk niets (geen ingame actie) en het mappen ging blijkbaar ook niet zo erg goed (objecten die flikkeren). Denk na voor je een community op zet. Neem alle tijd om na te gaan of het wel de moeite waard is. Wat kan jou server meer geven aan de spelers dan de bestaande servers?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf een scripter en ik kan je al vertellen dat geen enkele scripter dit zonder vergoeding zou doen. Voor een RP server durven we al makkelijk een paar honderd euro te vragen (althans ik toch).

Ik bedoelde meer dat je iemand zou vragen die onderdeel wordt van de server, die mede-baas wordt van de community, niet het kopen van een derde. Jij vraagt toch ook geen geld voor het scripten van je eigen server? Dat doe je toch uit hobby? Op die manier zou hij scripters moeten zoeken als hij niet wilt dokken, maar dan nog vind ik het een vrij kansloze missie zoals het nu is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha oké, op die manier zou het inderdaad nog wel kunnen. puh2.gif Maar dat zal meestal alleen werken als je die scripter ook echt genoeg vrijheid geeft in wat hij/zij mag doen. Ze zouden immers zelf evengoed een server kunnen oprichten dus er moet wel zeker wel een voordeel zijn. Community's die al bestaan en ook goed draaien hebben dat voordeel al waardoor zij dus meer kans hebben om iemand te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde meer dat je iemand zou vragen die onderdeel wordt van de server, die mede-baas wordt van de community, niet het kopen van een derde. Jij vraagt toch ook geen geld voor het scripten van je eigen server? Dat doe je toch uit hobby? Op die manier zou hij scripters moeten zoeken als hij niet wilt dokken, maar dan nog vind ik het een vrij kansloze missie zoals het nu is. :puh:

Het probleem is echter: de vraag naar scripters voor zulke servers is veel groter dan het uiteindelijke aanbod. Waarom zou een scripter liever "mede-baas" willen worden met iemand misschien enkel wil meeliften op de kennis van de scripter, als de scripter ook voor zichzelf kan werken en zelf de macht en keuzes voor 100% in handen kan nemen. :puh: Daarnaast hebben "meelifters" het in meeste gevallen na een maandje al weer gezien; hun interesse is weg en jouw werk is dan voor niks. (Tenzij je zelf het project wilt doorwerken.)

Edit: Ik wil nu niet beweren dat de topicstarter zo'n "meelifter" is, maar deze situatie komt vrij vaak voor en de topicstarter heeft nog niet duidelijk aangegeven wat hij voor toevoegende waarde heeft aan dit project.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...