Jump to content

Verschillen mobiele versie en gewone versie


Dutchy3010

Recommended Posts

Hebben jullie (storende) verschillen gevonden tussen de beide versies, uiteraard de besturing niet meegenomen?

Sommige liedjes zijn niet in deze versie opgenomen. Ik mis vooral Billie Jean van Michael Jackson. :( Daarnaast o.a. de volgende: Wow (Kate Bush), "Wanna Be Startin' Somethin" (Michael Jackson), Rock It (Herbie Hanc**k) en "Bark At The Moon" (Ozzy Osbourne), Looking for the perfect beat (Afrika Bambaata). Vind ik wel jammer, want sommigen zijn mijns inziens onlosmakelijk verbonden met Vice City. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant om te lezen. Is me nooit opgevallen dat er inderdaad in de mobiele versie van Vice City dingen ontbreken. Misschien omdat ik het maar 10 uur ofzo heb gespeeld.

Al heb ik het idee dat er in GTA San Andreas voor iOS meer dezelfde peds over straat lopen en dus toch mogelijk dingen zijn geschrapt om het spel speelbaar en klein te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Volgens mij is daar eveneens muziek in geskipt, zoals Billie Jean. Daarnaast wordt de latere versie van Vice City gebruikt (de aangepaste versie vanwege gezeik mbt hoe Haïtianen neergezet werden), dus als je een vroege versie van VC hebt, kan dat ook een verschil zijn. Verder is de Tear gas grenade alleen aanwezig in de PS2 versie, niet in PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Huge bump, maar tijdens het spelen heb ik ook iets opgemerkt:

In de iOS versie/Android versie zijn gebroken ramen van wagens, en bijvoorbeeld de motor die je kunt zijn bij het verwijderen van de motorkap veel meer gedetaileerd dan op de PC/PS2 versie.

Als'k mij ook niet vergis zijn ook de lightning effects verbeterd. Zelfde geval als GTA III Anniversary dus.

Link to comment
Delen op andere websites

In de Android/iOS versie van VC kun je de nostalgia van Vice City in je broekzak meenemen. Dat is ook een verschil.

 ⊂_ヽ

  \\

   \  ͡° ͜ʖ ͡°) 

    < ⌒ヽ 

   /   へ\ 

   /  / \\

   レ ノ   ヽ_つ

  / /

  / /I

 ( (ヽ 

 | |、\

 | 丿 \ ⌒)

 | |  ) /

`ノ )  Lノ

(_/

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik wel leuk vind bij de PS3 versie en heb vaak GTA3 dan gepseelt, is dat je te volgende tekst ziet

Ze praten over de controller van de PS2 en een memory card van de PS2. Dat is wel leuk om te zien. XD

Het gaat hier toch over de iOs versie? :7

Ontopic: Ik heb een video gevonden die nu de verschillen tussen de GTA3 iOS en PC versies vergelijkt. Ik denk dat er evenveel veranderd is voor Vice City:

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic: Ik heb een video gevonden die nu de verschillen tussen de GTA3 iOS en PC versies vergelijkt.

Fout. Hij vergelijkt Android versie met PC. De maker van die videos heeft geen Apple device

En iedereen weet dat de iOS en Android versie 5000 verschillen hebben met elkaar :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ontopic: Ik heb een video gevonden die nu de verschillen tussen de GTA3 iOS en PC versies vergelijkt.

Fout. Hij vergelijkt Android versie met PC. De maker van die videos heeft geen Apple device

En iedereen weet dat de iOS en Android versie 5000 verschillen hebben met elkaar :7

Het belangrijkste verschil is dat de save files niet conpatible zijn IN VICE CITY, in III en SA zijn ze compatible

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...