Jump to content

Favoriete verhaallijn


TheuNauz

Wat vind je de beste verhaallijn tot nu toe?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je de beste verhaallijn tot nu toe?

    • GTA III
      1
    • GTA VC
      6
    • GTA SA
      11
    • GTA IV
      11
    • GTA TLaD
      3
    • GTA TBoGT
      0
    • GTA V
      8
    • (GTA VCS)
      0
    • (GTA LCS)
      1


Recommended Posts

*eerste topic van mij..*

Vraagje

Welke GTA heeft volgens jullie de beste storyline? Welk verhaal heeft op jullie het meeste indruk gemaakt? Zonder het meetellen van alle andere aspecten, als graphics etc.. puur de verhaallijn, setting, personages.

Ik vind persoonlijk dat GTA SA de beste en mooiste storyline heeft. De setting vind ik mooi en het verhaal vind ik ook zeer compleet. Op mijn nummer twee staat IV. Ook dat vond ik een mooi uitgewerkt verhaal, met de diamant in de hoofdrol. In V heb ik iets gemist, maar vraag me niet wat :puh: . Puur op gevoel. Misschien komt het ook door dat je drie verschillende personages hebt.

Onderbouw uw mening alstublieft!

Ik ben benieuwd.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City, alle personages waren zo goed gemaakt en alle conversaties en gebeurtenissen tussen de personages klopten gewoon. En dan op het einde het verraad van je 'maatje' doorheen de hele game, Lance Vance, die je dan gaat afmaken. Heerlijk. Stap voor stap de mooie drugsstad Vice City overnemen en alle plaatselijke bedrijven overnemen om zo The King Of Town te worden. Fantastisch!

Link to comment
Delen op andere websites

Lastige keuze... San Andreas is op het moment mijn favoriete GTA, grotendeels vanwege het lekkere sfeertje en de gave missies. Het verhaal op zich vind ik niet echt samenhangend en een beetje van de hak op de tak. Er vloeien wel leuke en afwisselende missies en characters uit voort, maar ik mis het geheel een beetje. Dat geheel vond ik vooral terug in GTA IV in combinatie met de Episodes. GTA IV op zich had al een heel sterke (maar sombere) verhaallijn, en ondanks het feit dat er niet altijd evenveel afwisseling in de missies zat, heb ik er wel van genoten. De samenhang tussen de Episodes en GTA IV, hoe dat allemaal bij elkaar komt, dát vind ik het gave aan dat spel.

GTA Vice city lijkt ook populair te zijn en dat begrijp ik helemaal, want ook ik heb enorm veel plezier beleefd aan dat spel, zie het verhaal van Krikke1992 2120113[/snapback] Toch gaat mijn keuze uit naar GTA IV, om bovengenoemde redenen.

Leuk topic! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel elke GTA wel een goed verhaal heeft, vind ik die van GTA IV toch wel met afstand de beste. Natuurlijk zijn de missies soms wat vreemd, maar over het algemeen is het goed uitgewerkt; een immigrant die naar LC komt omdat hij iemand zoekt, en die via zijn neef diverse personen ontmoet. Sommigen helpen hem in zijn zoektocht, anderen gebruiken hem om er zelf beter van te worden en zijn niet meer dan een bron van inkomsten.

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant topic inderdaad. Ik wou eigenlijk kiezen voor III, maar ik kies toch voor Grand Theft Auto IV. Deze was namelijk toch wel mijn favoriete ( dat kan natuurlijk nog veranderen :cab: ) maar, het is wel een topper. Ook de gezicht van Liberty City, gewoon prachtig.. Je zag dat het een grauwe stad is waar gewoon problemen zouden komen voorkomen. Door Grand Theft Auto IV heb ik ook zelf weer de sprong met Grand Theft Auto gemaakt, dus ik vind het gewoon de favoriete storyline. Daarna komt SA, III en CW.

Link to comment
Delen op andere websites

Qua verhaal vind ik V het beste in elkaar steken. Hoewel ik het 'n beetje kort vond, klopt werkelijk alles. De conversaties, de ontmoetingen, het soort missies dat je spelen moet, stuk voor stuk perfect passend binnen de kaders van het verhaal en per protagonist typerend voor hn karakters. TOP

Op 'n goede tweede plek staat voor mij IV, maar dan wel aangevuld me de DLC's. Die maakten 'n soms wat onsamenhangend geheel mooi compleet.

Het Brons gaat naar VC.

Het slechtste verhaal vind ik dat van SA. Hoewel ze, in tegenstelling tot V, de mega speelwereld ten volle benutten, ontbreekt bij mij alle logica in het verhaal, de missies en de mensen die CJ ontmoet vanaf het moment dat hij de stad uit gezet wordt.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het toch tussen GTA IV en GTA: TLAD zou gaan. Die verhalen zijn gewoon het compleetst en meest logisch van alle GTA's, voor mij.

Velen zeggen hier VC, maar dat vind ik juist een van de slechtste verhaallijnen. Tommy is opeens leider van de stad omdat hij een handvol ruiten inslaat, ijsjes verkoopt en straatraces wint tegen een paar racers die hun rijbewijs bij de cornflakes gehaald lijken te hebben? Nee, dat gaat er niet in bij mij.

LCS en VCS heb ik niet (uit)gespeeld, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...