Jump to content

Vice City Multiplayer Event


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    19

  • Dutchy3010

    10

  • .Sharingan

    8

  • Michael

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk idee, ik heb nu al multiplayer op SA, IV en V gedaan, maar nog nooit bij VC. Ondanks dat VC verre van mijn favoriete GTA is, zal ik proberen er bij te zijn. Hopelijk werkt dat programmaatje, zal het vanavond eens uitproberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Multiplayer biedt vanzelfsprekend een aantal verschillende modi aan, helaas zijn deze niet allemaal in dezelfde server te starten waardoor we wellicht een twee tot drietal keren van server zullen moeten veranderen. (dit enkel als er interesse is om bijvoorbeeld een TDM te spelen of een race te rijden) Graag maak ik de Windows 7 gebruikers er nog op attent dat bij het afsluiten van VCMP een zeer irritante foutmelding zal blijven verschijnen. Wellicht handig om Ctrl + alt + delete klaar te houden.

Voor de mensen die graag een beeld willen hebben van hoe vcmp eruit ziet:

11jq4g2.png

21eyir8.png

28sqbe9.png

Link to comment
Delen op andere websites

Graag maak ik de Windows 7 gebruikers er nog op attent dat bij het afsluiten van VCMP een zeer irritante foutmelding zal blijven verschijnen. Wellicht handig om Ctrl + alt + delete klaar te houden.

Klopt, ik had VCMP geprobeerd op mijn Windows 7 computer maar ik kreeg opeens allemaal melding. Had gelukkig mijn Windows Taakbeheer nog open staan :puh:

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Wist niet dat dit was. Als ik VC werkend krijg (cd werkt opeens niet meer), kom ik zeker!

Besef net dat ik morgen een feest heb. Ga wel even met VC aan de slag, maar kom helaas niet :( Ik zie het verslag wel :)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Het IP van de server zal morgen kort voor de meeting begint in dit topic worden gepost. Mensen die over een Xfire account beschikken kunnen mij daar uiteraard ook altijd toevoegen. Ik raad de mensen die willen deelnemen aan, om VCMP toch iets op voorhand te downloaden zodat eventuele problemen nog tijdig kunnen opgelost worden. Het zou namelijk spijtig zijn dat niemand je meer kan helpen omdat ze allemaal al ingame zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot mijn spijt ben ik vanavond verhinderd, dus ik vrees dat deze meeting aan mij voorbij zal gaan... Wellicht kan ik later op de avond nog even wat meepikken, wie weet. Hoe dan ook: iedereen veel plezier toegewenst, ik ben benieuwd naar jullie verslag en screenshots! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...