Jump to content

Night of the forums - Uitslag GTAForum Awards 2013!


Dutchy3010

Recommended Posts

gallery_13783_45_48249.png

Jammer jongens, er dachten vast leden dat dit de uitslag al was. Helaas. knipoog.gif

Dit jaar gaan we de uitslag anders doen dan de andere jaren. Aanstaande vrijdag wordt de uitslag van de GTAForum Awards 2013 vanaf 20.30u in de chat gepresenteerd door de GM+ van dit forum! Dit zal gebeuren op een vergelijkbare manier als bij bijvoorbeeld het Sportgala, waarin de beste sporters van het jaar worden gekozen.

De categorieën zullen random worden besproken, omdat er in dit geval niet een "belangrijkste" categorie bestaat! Uiteraard zal er ook tussendoor genoeg vermaak zijn, aangezien DJ Jet in de Chat weer haar opwachting maakt met het spelen van GTA-gerelateerde nummers.

Kortom; de leukste en spannendste chatavond van het jaar. Aanstaande vrijdag, 27 december 2013, vanaf 20.30u in de chat. Mis het niet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Venzio

    2

  • Sir_Ballas

    2

  • NicolaB

    2

Leuk :erm: kan ik er dus niet bij zijn...

Uiteraard wordt na afloop een topic aangemaakt met daarin alle winnaars.

Dat had ik al wel in gedachten, had het alleen leuker gevonden om alles 'live' mee te maken en ook nog eens een keer DJ Jet in de Chat te horen. Toch wel grappig dat ik het vanmiddag nog in de chat zei; "Is dat niks DJ Jet in de Chat met uitslag van de awards"..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik al wel in gedachten, had het alleen leuker gevonden om alles 'live' mee te maken en ook nog eens een keer DJ Jet in de Chat te horen. Toch wel grappig dat ik het vanmiddag nog in de chat zei; "Is dat niks DJ Jet in de Chat met uitslag van de awards"..

Ik heb inderdaad het idee van de award uitslag in de chat uit de chat van vanmiddag, had dat van DJ Jet er alleen niet bijgelezen... Great minds think alike (al was dit op zich ook best wel een logisch verband, maar dat ter zijde). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...