Jump to content

help 2 vragen


Instand

Recommended Posts

Hallo

Op gta samp heb ik duuuus een server

Nu 2il wik een stukje ma9 er aan toevoegen dus bijvoorbeeld een ijsland, die heeft een brug in ls mqmar ik weeg niet hoe je je dan de map in het spel zet, kan iemand ermee helpen.?

En .de bug van de autos, als je 1 huis hebt en autos koopt de autos stuk kf in het wqter gaan er gebeurt niets maar bij 2de huis als je autos koopt en die gaan sgukgebeurt er ook niks maar wls je auto im het water valt gebeurt er wel iets

Kannie and alsjebkieft helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp je vraag niet, kan je misschien proberen om duidelijker je probleem te beschrijven? :)

Ik zat op de tablet sorry.

Ik kan natuurlijk een betere omschrijving maken.

Bijvoorbeeld ik koop nu 1 huis, koop auto's enzo... Als die stuk gaan of in het water vallen respawnen ze gelijk terug. Als ik nu een 2de huis koop (dat is ook het maximum) en je koopt auto's etc, als die stuk gaan respawnen ze terug... Maar als ze in het water vallen verdwijnen ze en heb je je auto niet meer, en auto's zijn erg duur vind ik.

De 2de: Op forums vind ik soms kleine stukjes grond met huizen etc erop. Maar ik weet niet hoe ik die in mijn server kan zetten, ze geven alleen een .pwn bestand en als ik in pawno het zelf een .amx bestand maak zodat ik het filterscript kan laden krijg ik een error.

3de vraag: (erbij gedaan)

Ik heb speedcameras op mijn server, dat zijn cameras die ingestelt zijn op een aantal kilometers dat je mag rijden. Nou werkt het prima, als iemand sneller rijdt krijgt degene een ster en als ie langzamer rijdt krijgt degene geen ster. Maar mensen kunnen niet zien wat het aantal kilometers zijn dat je mag rijden... Dus wil ik er onder text zetten ofzo met een kleine scripte die zelf berekent op hoeveel kilometers de palen ingesteld zijn zodat mensen er ook rekening mee kunnen houden.

Hopelijk is dit meer duidelijk en kunnen/kun jullie/je me helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...