Jump to content

Grootste mysterie


Ricodinho

Recommended Posts

Ik kan t zelf niet zo gauw vinden, maar weet iemand of hier al een apart topic voor is?

Dit is uiteraard t grootste mysterie van GTA V. De 1 zegt dat t te maken heeft met de UFO boven Mount Chiliad na 100% en de andere zegt dat je de afbeelding over de map moet leggen met de UFO op de plaats van de gecrashte UFO in t noorden. De 3 afbeeldingen zijn de Jetpack, een ei en een UFO. Het is iig t grootste mysterie van GTA. Weet iemand al iets meer?

post-138918-0-87070500-1389272272_thumb.png

post-138918-0-06716400-1389272392_thumb.jpg

post-138918-0-09205700-1389272505_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • KoningJesper

    6

  • Supertramp

    4

  • Phoenyxar

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja die alien in t ijs is natuurlijk ook al een soort van hint. De gecrashte UFO in t noorden van de map voedt de verhalen ook wel. Maar tot op heden weet volgens mij nog niemand goed wat we met die map aan moeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Op twee van deze locaties heb je ufo's die ik gezien heb de bovenste en de linkse volgens mij liggen die op deze hoogte,één in de oceaan de bovenste is dat en één in de lucht dat is de linkse.

Filmpje:

Dus dit lijken mij locaties van ufo's

>>> Door Phoenyxar: Posts samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Op twee van deze locaties heb je ufo's die ik gezien heb de bovenste en de linkse volgens mij liggen die op deze hoogte,één in de oceaan de bovenste is dat en één in de lucht dat is de linkse.

Filmpje:

Dus dit lijken mij locaties van ufo's

>>> Door Phoenyxar: Posts samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop.<<<

Amrikanen he die geloven in alles ook aliens ze zijn toch gek :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Op nummer 2 hoorde ik Alien geluiden we will comany you of zo iets. ga daar de diepte in met je duikboot zou ik zeggen dan hoor je het zelf.

En als je het speel hebt uit gespeeld dan moet je naar de hoogste berg heeft iemand dat al gedaan?

Spoilerhttp://www.youtube.com/watch?v=eXT-LjuPBXEspoiler

Bewerkt: door Supertramp
Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je dat oog dat hij zegt dat onder het podium zit? Dat verwijst volgens mij naar naar het oog op dat kaartje.

Wat ik trouwens altijd dacht van die kaart is dat het niet overeen komt met de omtrek van een stuk land, maar met de eigenlijke berg. Dan zou er wel ergens een ingang moeten zijn, die misschien in een komende DLC wordt geopend?

Wat de oplossing van dit mysterie ook moge zijn, eigenlijk hoop ik dat het niet in een DLC wordt gegeven en dat R* gewoon van het begin af een oplosbaar raadsel in het spel heeft gestoken, waarvan ze wisten dat het een tijdje ging duren voor het gekraakt werd.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er ook iets in dat dorp er ligt daar een stinger en een water toren met een oog erop.

Gisteren gekeken of ik er iets kon vinden maar verder niets gevonden.

En je hebt bij het ei een schermpje waar ligt uitkomt met morscodes diep in de oceaan.

Er is ook een blauwe kaart die rond slingert zou je deze eens op deze kaart kunnen leggen?

>>> Door Phoenyxar: Berichten samengevoegd. Dit is al de derde keer, de volgende keer zal het een warn zijn. Gebruik in het vervolg de "Bewerken"-knop.<<<

Update:

Hopelijk doe ik het nu wel goed.

Leg die UV map hier eens op.

Update: wat zou YOGA hiermee mee te maken kunnen hebben?

Kwam een site tegen http://gta.wikia.com/Altruist_Cult en de verwijzing is toch weel heel erg duidelijk naar dat nudistenkamp.Weet iemand hier meer van?

Bewerkt: door Supertramp
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

De eerste keer pas dat ik die voorwaarden lees, even opgezocht:

"Upon achieving 100%, it is reported that a UFO appears at the top of Mount Chiliad. You must be driving the Space Docker Vehicle and this will only happen during rainy weather at 3:00 AM."

Zijn de voorwaarden hetzelfde voor de 2 andere Ufo's?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...