Jump to content

San Andreas loopt vast op bepaalde locatie


Sir_Ballas

Recommended Posts

hallo, me again,

nadat het vorige probleem succesvol is opgelost, is er nu iets anders.

elke keer als ik Hier in de buurt kom, loopt het spel genadeloos vast, met als enige uitweg ctrl+alt+del en dan via taakbeheer de boel afsluiten. ik heb zo'n vermoeden dat dit komt door de vervanging van de Linerunner, die daar spawnt, want toen deze er niet spawnde had ik dit probleem niet. echter het gekke is, dat ik de Linerunner wel gewoon heb zien rijden en heb bestuurd in de haven van LS. dus kan het misschien aan iets anders liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de oude forumsavegame hebben we wel een soortgelijk probleem gehad, dat de game helemaal vastliep als je bij een bepaalde locatie kwam. Het beeld begon opeens te stotteren met intervallen van enkele seconden om tot slot zowat volledig tot stilstand te komen.

Wat de oorzaak daarvan was is niet achterhaald, maar het lijkt me sowieso dat de savegame corrupt is. Je gaat dus gewoon een nieuw spel moeten starten.

Of bedoel je dat het echt bij verschillende savegames vastloopt?

Ow, had niet gezien dat deze in modding fora stond en het over een mod ging, dan ligt het uiteraard hoogstwaarschijnlijk aan de mod

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb eigenlijk geen idee, dat zal ik wel even controleren.

EDIT: hij doet het jammer genoeg bij al mijn savegames, ik heb wel een mapmod, zou het ook hier aan kunnen liggen?

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan het zeker aan liggen. Het simpelste is om de back-up die je als het goed is gemaakt hebt terug te plaatsen en het weer te checken. Bij crashes moet je altijd proberen je laatste stap terug te zetten. Wellicht is er een spawn-gerelateerd probleem. Zet de back-up terug en kijk of het dan nog een probleem is. Zo ja; dan ligt het waarschijnlijk niet aan de auto-modificatie. Zo nee; dan kunnen we kijken naar het installeren en kijken of de auto-mod wellicht corrupt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Of het modding is of niet, het kan om beiden gaan. Ik had 2 savegames en beiden hadden hetzelfde laatste missie afgerond maar ik saved het spel

regelmatig op met de eerste slot savegame en op een gegeven moment crashte het spel zodra ik naar een bepaalde locatie ga.

Bijvoorbeeld ergens op een zandweg in Las Venturas aan het hoek van de map. Toen ik de 2de slot savegame probeerde, crashte het spel niet meer.

Is het zo dat GTA SA het niet leuk vindt dat er vaak wordt gesaved zonder een missie te doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
Of het modding is of niet, het kan om beiden gaan. Ik had 2 savegames en beiden hadden hetzelfde laatste missie afgerond maar ik saved het spel regelmatig op met de eerste slot savegame en op een gegeven moment crashte het spel zodra ik naar een bepaalde locatie ga. Bijvoorbeeld ergens op een zandweg in Las Venturas aan het hoek van de map. Toen ik de 2de slot savegame probeerde, crashte het spel niet meer. Is het zo dat GTA SA het niet leuk vindt dat er vaak wordt gesaved zonder een missie te doen
Lol w00t daar heb ik nooit van gehoord ikzelf heb heel vaak gesaved (omdat ik auto's wou opslaan of kleren Of in die richting) en hij liep niet vast
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...