Jump to content
Bassieboy35

GTA Online: Onderhoud


@_Night-Men_ zei het al in de statusupdates, kijk er even niet raar van op als je over een aantal uur niet op GTA Online kan. Rockstar gaat namelijk bezig met het onderhoud van GTA Online. De GTA: Online servers zullen vannacht om 03:00 (Nederlandse tijd) tijdelijk niet bereikbaar zijn. Het onderhoud zal maximaal een dag kunnen duren. Wat denken jullie dat de werkzaamheden inhouden?

gallery_123064_235_32779.jpg

UPDATE donderdag 1 januari 16:25: Het onderhoud aan Grand Theft Auto: Online is geslaagd en iedereen kan weer spelen als voorheen. Cheaters zullen zien dat een (groot) deel van hun geld is verdwenen. Hopelijk kunnen we nu weer allemaal eerlijk en gezellig tegen elkaar spelen! :)

Bron: Rockstar Games

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

I hope R* is joking...

Of mijn school weet dat ik dit spel te veel speel en heeft mij het 5'e uur uit. :(

Dus dat word weer RAGEN in CoD.

Na net een kijkje bij Social Club te hebben genomen is mijn geld terug gezet naar 436.000 :)

EDIT: Ik hoop natuurlijk NIET dat ik dak/autoloos ben, want ik heb namelijk ook flink veel geld in mijn normale auto's zitten en heb ook een aantal RARE car's....

zu0t.jpg

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is namelijk niet te doen om per account uit te rekenen wat hij/zij nog moet overhouden en dit handmatig aan te passen.

Tevens is er (bijna) geen script te maken om per individu dit geld automatisch aan te passen.

Denk je serieus dat ze alle accounts manueel gaan beoordelen? Er is waarschijnlijk een grote tabel die alle transacties bijhoudt, anders zou het nooit mogelijk zijn om dit te bekijken op Social Club. Die tabel wordt nu gefilterd om alle illegale transacties ongedaan te maken.

Volgens mij zitten we op dezelfde lijn? Wat is in mijn bewoording namelijk anders dan in die van jou? Wellicht de grammatica? ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij tot morgen 9 uur 's morgens.. :7

Nee toch :@ Ik had liever mijn geld nog gehouden dan kon ik nog mensen irriteren door gastjes van Merywheater achter willekeurige spelers te laten gaan :@ Das pas lagge...

3 uur 's nachts dan :7

Bewerkt: door Tommy-Vercetti

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, het vele geld was handig, maar zo is het natuurlijk eerlijker. Ik heb nog 202k, ik denk dat dit meer is dan ik had voordat ik al die miljoenen ontvangde.

Verder hoop ik wel dat de bad sport inderdaad wordt aangepast. Schieten met een tank in de free-roam moet kunnen, maar dan bv. met een max aantal kills per 10 minuten ofzo? En andere wagens opblazen met sticky bombs is zo'n goede wraakactie voor iemand die bewust je auto zit te rammen! Ik vind niet dat dat als bad sport mag tellen. Het is immers niet zoals bij de tank dat je kansloos er tegen bent (je kan immers van de andere persoon wegrijden, als je een tank tegenkomt ben je sowiso gezien).

Is er al bekend wat er nog veranderd is? Zijn er bv. bij iemand huizen of wagens verdwenen die met dat gekregen geld gekocht zijn?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...