Jump to content

Stad voor de volgende GTA.


JohanManke

Welke stad zou jij willen voor de nieuwe GTA.  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke stad zou jij willen voor de nieuwe GTA.

    • Vice City
      20
    • Liberty City
      2
    • Los Santos
      0
    • San Fierro
      4
    • Londen
      4
    • Carcer City
      2
    • Las Venturas
      3
    • Chicago
      4
    • Detroit
      4
    • Washington DC
      3
    • Andere
      6


Recommended Posts

De titel zegt het zelf. Welke locatie zouden jullie willen voor de volgende GTA.

Ik stem op Vice City, de reden hiervoor is dat je veel over Florida kan zeggen, en Vice City heeft een leuke sfeer.

Bewerkt: door JohanManke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    9

  • FcUtreg4Life

    6

  • JohanManke

    6

  • Phoenyxar

    4

Ik vind dit topic beter, de kans dat deze steden aan bod komen is immers groter :t.

Deze poll bevat exact dezelfde steden als het andere topic, enkel minder.

Chicago en Philadelphia zijn zeker en vast steden met een gigantisch potentieel. Over Las Vegas heb ik sterke twijfels of we die ooit terugzien en als het gebeurt gok ik in een '60'70 sfeertje en een verhaallijn geïnspireerd door The Godfather 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit topic beter, de kans dat deze steden aan bod komen is immers groter hoow.gif.

Deze poll bevat exact dezelfde steden als het andere topic, enkel minder.

Chicago en Philadelphia zijn zeker en vast steden met een gigantisch potentieel. Over Las Vegas heb ik sterke twijfels of we die ooit terugzien en als het gebeurt gok ik in een '60'70 sfeertje en een verhaallijn geïnspireerd door The Godfather 2.

Mijn gedachte :puh:

Ik hoop dat het in een Europese stad gaat afspelen of een combinatie daarvan.

IJdele hoop :t, en wat bedoel je met ''een combinatie''? Hoop je dat R* meerdere steden gaat combineren? :clown:

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Met Liberty City heb ik het ondertussen wel gehad hoor... Geef mij maar terug Vice City, of iets compleet nieuw !

Van NY kan ik persoonlijk nooit genoeg krijgen :puh:.. Vice City lijkt me heel tof maar de verwachtingen zullen dan erg hoog gespannen zijn! Lijkt me wel heel interessant/moeilijk om Miami in HD vorm te geven!

Maar het topic past denk ik perfect in dit gelijkaardig topic.

En anders is deze en deze topic wel gelijkaardig :engel:

Van mij mag wel er wel een soort van mix komen met de steden. Liberty City, Los Santos en Blaine Country, en Vice City.

Ik denk niet dat er een mix van steden komt, dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk! Zeker bovengenoemde steden zullen nevernooit gemixt worden :cab:.. Als er al een ''mix'' van steden zal komen zal dat net als in 1 of SA zijn; meerdere steden in één game.. Dichterbij komen we niet met ''meerdere steden'', daar durf ik al mijn geld op in te zetten..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het in een Europese stad gaat afspelen of een combinatie daarvan.

wat bedoel je met ''een combinatie''? Hoop je dat R* meerdere steden gaat combineren? :clown:

Ja, inderdaad combinaties van bijv. Rome, Amsterdam en Parijs.

Link to comment
Delen op andere websites

:7 Dat lijkt me verschrikkelijk.. Het is al zeer moeilijk om de vibe van één stad in één virtuele stad tot leven te brengen. Laat staan drie totaal verschillende steden in één stad proppen. Een virtuele stad bouwen is meer dan wat grachten, een colloseum of de Notre Dame :clown: .. Hoe stel je je dat dan voor? Een Italiaanse binnenstad met Amsterdamse grachten ofzo?

Overigens heeft R* al te kennen gegeven dat er geen GTA in een Europese setting zal komen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...