Jump to content
Joriz

Speciaal deze vrijdag: het GTA Online Valentijnsdagbloedbad!


gallery_1_5_66325.jpg

Aanstaande vrijdag is het Valentijnsdag en wat is er dan niet romantischer dan een rood liefdevol bloedbad in maffia-stijl aanrichten. Volgens Rockstar Games is het vrijdag dus tijd voor een speciale Valentine’s Day Massacre Special waarbij in GTA Online en de GTA5 singleplayer mode 'tijdelijk' enkele extra's beschikbaar zijn.

NIEUW WAPEN: GUSENBERG SWEEPER

Niets zegt beter "I love you" dan de warme houten grip en koude ijzeren loop van het Gusenberg Sweeper machinegeweer. Haal dit Tommygun wapen bij Ammu-Nation in GTA Online. In story Mode krijg je dit wapen automatisch tussen de andere wapens. Extra kogels kunnen worden gehaald bij Ammu-Nation

NIEUW VOERTUIG: ALBANY ROOSEVELT

Verf de gehele stad rood met de klassieke Albany Roosevelt. Deze gepantserde 1920s limousine uit de tijd van maffiabazen zoals Al Capone is perfect op deze dag.

Rij samen met je crew als een bezetene rond terwijl je op je tegenstanders schiet. De Roossevelt is te bemachtigen in je garage in Story Mode en in GTA Online via de in-game website: legendarymotorsport.net.

NIEUWE KLEDING

Kleed je in pakken uit de 1920's of houd het bij slechts sexy ondergoed uit deze tijd. Natuurlijk kan je ook een masker opzetten om anoniem te blijven. Daarnaast zijn er T-shirts en hoeden beschikbaar via de kledingwinkels en een speciaal 1920's Flapper Bob kapsel voor de dames.

10 NIEUWE JOBS

Om het extra romantisch te maken zijn er er ook 10 nieuwe jobs beschikbaar in GTA Online waaronder Deathmatches, een parachute jump en een land, zee en fiets race.

Al deze dingen zijn speciaal beschikbaar op Valentijnsdag voor een beperkte tijd. Als je echter een van de items hebt bemachtigd mag je ze wel blijven gebruiken.

Mocht je je trouwens afvragen waarom we op zo'n romantische dag alles kort en klein gaan schieten? Duik dan even in de geschiedenisboeken! Dan leer je dat in 1929 op deze bijzondere dag Al Capone diverse gangsters heeft laten omleggen.

Rockstar Games geeft trouwens aan dat er nog meer fantastische uitbreidingen komen waaronder het Dangerous Business Pack, de Online Heists, een uitbreiding voor de Creator Tool en meer ...

Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer GTA Online en GTA5 nieuws!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

wat een moderne crap dat alles maar beperkt verkrijgbaar is :@

Vreemde uitspraak, als de kleding en voertuig gratis zou zijn en je koopt het dan is het toch helemaal geen probleem? Ik vind het juist mooi van Rockstar Games dat hun weer een nieuwe actie houden in GTA Online. Zo blijft het uiteraard gezellig en wat druk. Overigens heb ik dit topic niet gelezen en had ik er ook al eentje hierover gepost. Hopelijk is dat geen probleem en wordt deze zo snel mogelijk gesloten. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar als je die dag de Albany Roosevelt hebt in je garage, mag je hem dan wel gebruiken voor altijd. of alleen die dag?

Anders wordt dat een plekje reserveren voor de Albany Roosevelt!

Bewerkt: door xCrazyShotgun

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar als je die dag de Albany Roosevelt hebt in je garage, mag je hem dan wel gebruiken voor altijd. of alleen die dag?

Anders wordt dat een plekje reserveren voor de Albany Roosevelt!

Al deze dingen zijn speciaal beschikbaar op Valentijnsdag voor een beperkte tijd. Als je echter een van de items hebt bemachtigd mag je ze wel blijven gebruiken.

Heb je het bovenstaande stukje toevallig niet gelezen? Om op je vraag te komen. Wanneer je een van deze items hebt gekocht, of wat Joriz dan zegt bemachtigd mag je dit voertuig dan ook blijven gebruiken. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar als je die dag de Albany Roosevelt hebt in je garage, mag je hem dan wel gebruiken voor altijd. of alleen die dag?

Anders wordt dat een plekje reserveren voor de Albany Roosevelt!

Op de Newswire staat dat je ALLES houd wanneer je het hebt gekocht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar als je die dag de Albany Roosevelt hebt in je garage, mag je hem dan wel gebruiken voor altijd. of alleen die dag?

Anders wordt dat een plekje reserveren voor de Albany Roosevelt!

Al deze dingen zijn speciaal beschikbaar op Valentijnsdag voor een beperkte tijd. Als je echter een van de items hebt bemachtigd mag je ze wel blijven gebruiken.

Heb je het bovenstaande stukje toevallig niet gelezen? Om op je vraag te komen. Wanneer je een van deze items hebt gekocht, of wat Joriz dan zegt bemachtigd mag je dit voertuig dan ook blijven gebruiken. ;)

Dankje, ik wist het niet zeker of het echt kon. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb je het bovenstaande stukje toevallig niet gelezen? Om op je vraag te komen. Wanneer je een van deze items hebt gekocht, of wat Joriz dan zegt bemachtigd mag je dit voertuig dan ook blijven gebruiken. knipoog.gif

Zo ver ik heb lezen blijven de items gewoon beschikbaar.

Ik heb het artikel trouwens even van enkele historische context voorzien. Voordat we denken dat Rockstar Games enkel op bloed uit is. Ze willen ons namelijk gewoon een geschiedenisles leren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb je het bovenstaande stukje toevallig niet gelezen? Om op je vraag te komen. Wanneer je een van deze items hebt gekocht, of wat Joriz dan zegt bemachtigd mag je dit voertuig dan ook blijven gebruiken. knipoog.gif

Zo ver ik heb lezen blijven de items gewoon beschikbaar.

Ik heb het artikel trouwens even van enkele historische context voorzien. Voordat we denken dat Rockstar Games enkel op bloed uit is. Ze willen ons namelijk gewoon een geschiedenisles leren.

Ze zijn beter dan mijn leraar geschiedenis _O_

Dit staat in het originele nieuws bericht:

Everything in the Valentine’s Day Massacre Special will be available for a limited time starting this Friday, but once acquired you will be able to keep them in your inventory for good.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu gaan ze je bijna verplichten om te spelen als je die auto wil hebben. Dat vind ik helemaal niks. Rockstar Games is de laatste tijd flink in mijn achting gedaald.

Agree. Stel je kunt om een bepaalde reden niet op die dag spelen of wat dan ook en dan loop je het gewoon mis. Het gewoon een add on op de huidige modus moetten zijn.

Ingame stuff is wel erg vet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...