Jump to content

Three Leaf Clover


Cheshire

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Wil iemand voor mij de missie Three Leaf Clover doen? (de bank missie met Packie)

Het is voor de pc met de laatste versie patch.

http://www.filedropper.com/sgta400

Alvast Bedankt voor de moeite, cheers.

Hoi, speelt niemand dit meer voor de computer? Kan iemand mij anders alleen tips geven, voor de bank missie?

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een lastige missie.

Mijn beste advies zal zijn de missie blijven proberen. Probeer te onthouden waar de politie iedere keer vandaan komt. Zo kan je ook een beetje inschatten waar je het beste dekking kan nemen.

Daarnaast, Volle Health en armor is een must. Daarbij neem een SMG, Combat Shotgun en een RPG launcher meenemen. Deze zullen je missie een heel stuk gemakkelijker maken. Vooral de RPG, als je daar een goede hoeveelheid munitie voor meeneemt (8 is het maximum) zal je sneller van de politiewagens af kunnen komen en daarbij ook de agenten die erachter dekking nemen. (carbine rifle wordt in de missie gegeven, dus die hoef je voor de missie niet te halen)

Mik op het hoofd, vijanden gaan dan sneller neer.

Maar voor de rest gewoon blijven proberen en leer de locaties van de politie uit je hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

De missie moet te doen zijn als je niet de 'run and gun' tactiek gebruikt. Gewoon dekking zoeken, even wachten voordat je naar het volgende steegje gaat, en vergeet onderweg de health en armor pickups in de stegen niet. Vlieg desnoods naar een van de schiereilandjes boven Algonquin en pak de rocket launcher die daar ligt om makkelijk tot de metro te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bedankt voor jullie hulp, het is mij alleen nog steeds niet gelukt, ik verlies steeds Packie enzo uit zicht, en dan gaan ze ineens te ver weg bij mij vandaan.

Maar met jullie tips kan ik wel meer proberen.

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het eventueel wel voor jou doen, wou het al verschillende keren doen, maar was het altijd weer vergeten. Nu zie ik echter dat de downloadlink die je gegeven hebt niet (meer) werkt. Kan je het nog eens uploaden (indien je dit nog wilt)?

Link to comment
Delen op andere websites

ik verlies steeds Packie enzo uit zicht, en dan gaan ze ineens te ver weg bij mij vandaan.

Het is inderdaad wel van belang dat je bij ze blijft. Houd, terwijl je schiet alsof je leven er van af hangt, goed je radar in het oog. Zodra de anderen door lopen moet jij de agenten gewoon negeren en de anderen volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het eventueel wel voor jou doen, wou het al verschillende keren doen, maar was het altijd weer vergeten. Nu zie ik echter dat de downloadlink die je gegeven hebt niet (meer) werkt. Kan je het nog eens uploaden (indien je dit nog wilt)?

Hoi, als je dat zou willen doen zonder cheats, (want ik heb het spel nog nooit uitgespeeld...:-D ), heel erg graag.

Ik heb hier mijn savegame opgezet: http://www.4shared.c...ba/SGTA400.html Alvast bedankt voor de moeite. Fijn weekend

Edit: Als je hier niet vandaan kan downloaden, geef maar tip waar ik het kan zetten, waar je erwel bijkan.

Bewerkt: door Cheshire
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou misschien handiger zijn als je de media/bestands upload functie gebruikt die in het forum ingebouwd zit. Zo zit je niet te klooien met wachttijden op sites zoals 4shared.com.

Wat je doet is het volgende, als je "snelreageren" gebruikt onderaan de pagina, klik op meer opties. Zie screen:

dzbf3o.png

En onder het type vak van de post staat dit:

2cse8wj.png

Klik op het vakje met rood aangegeven en selecteer je savegame vanuit de Windows verkenner. Als je het bestand geselecteerd hebt en je hebt het verkeerde bestand geselecteerd, klik op "Selectie wissen". Heb je het juiste geselecteerd? Klik op "Dit bestand bijvoegen" and you are done! Zo kun je in het vervolg al je bestanden uploaden voor het forum!

Link to comment
Delen op andere websites

En voor je het upload moet je eerst het comprimeren naar .zip, anders zal het forum het waarschijnlijk niet aanvaarden.

Ik heb eerlijk gezegd geen zin om in te loggen met m'n facebook account op 4shared, dus zou het leuker vinden mocht je hem op het forum uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even de vrijheid genomen om het bestand te downloaden. (ben ingelogd met het twitter account van mijn broer muahaha :7) en zal het dus even uploaden voor je.

Ben er overigens niet zeker van dat dit bestand juist is. Mijn verkenner (Total Commander) gaf geen bestand extentie aan. Daarnaast heb ik nog nooit met savegames van IV gewerkt, dus de kans bestaat dat dit bestand niet werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...