Jump to content

WikiGTA: GTA Online update?


Flamecrest

Recommended Posts

'môggu,

Ik kom al sinds ik een klein jochie met GTA San Andreas ben naar WikiGTA voor alles wat ik nodig heb (checklists, missies, auto's, cheats, vindplaatsen, etcetera etcetera). Nou viel het mij op dat bij jullie missieoverzicht voor GTA Online totaal niks staat.

Ja er staat wel wat, maar er zijn al enkele dozijnen missies bijgekomen, en daar is nog niks over geschreven. Inmiddels ben zelfs ik rank 80 (en ik hou niet zo van levellen, dus dat wil wat zeggen), en er zijn nog steeds maar enkele missies neergezet. Net als de DLCs waar nog niks over geschreven is..

Mijn vraag is, houden jullie dit nog bij? In het geval van nee, is er een mogelijkheid waarbij ik jullie kan helpen? Ik heb samen met mijn maat vrijwel alle missies in GTA Online gedaan (uitgezonderd de missies voor 4+ players), dus ik denk dat hij en ik gezamenlijk een flinke database voor de missies zijn (zo niet, dan kunnen we ze met uitzonderlijk gemak doorspelen).

Kusjedoei

>>> Door Bassieboy35: Verplaatst naar WikiGTA Forum.<<<

Bewerkt: door Flamecrest
Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijkheden om vrijwillig aan WikiGTA te helpen is niet mogelijk. Je zal jezelf eerst met je kennis moeten bewijzen op GTAForum, alvorens er de mogelijkheid is om aan het WikiGTA-team toegevoegd te worden. Dit zal ook vanuit het team gebeuren, dus solliciteren heeft geen zin. Voor meer informatie hierover verwijs ik je naar dit topic.

Over het missieoverzicht; de pagina is nog volop in aanbouw, zoals je bovenaan de pagina kan zien. De kans op uitbreiding is er dus gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Na enige topics te hebben gelezen is het duidelijk dat vrijwillige bijdragen inderdaad niet geaccepteerd worden. Note to self: lezen voor posten.

In dat geval houd ik mij erg aanbevolen wanneer het team eventueel uitgebreid gaat worden. :) Bedankt voor de heads-up.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...