Jump to content

[GTA] 9GTA


Nyltje

Recommended Posts

9gta-kijk-me.jpg

Weer een gloednieuwe contest om de verveling tegen te gaan! Ik presenteer u met trots:

9GTA

In dit contest maak je een meme zoals dat vaak ook gedaan wordt op

9GAG. Je mag elk soort meme maken. Normale meme's, strip memes, meme posters.

Hoe maakt je nou zo'n meme? Hieronder staan een paar linkjes.

Voor normale memes is er deze link:

Klik hier..

Voor strip memes is er deze link:

Klik hier.

Voor meme posters is er deze link:

Klik hier.

Wil je een ander soort meme maken? Zeg dat dan even, dan zet ik een linkje hierboven neer.

Er zijn natuurlijk wel een paar regels:

  • Het plaatje en eventuele tekst moeten met GTA te maken hebben.
  • Je mag het plaatje alleen bewerken op de bovenstaande links en mag dus ook niet mooi worden gemaakt met photoshop of iets dergelijks.

Werkt een site door een of andere manier niet bij jou? Stuur dan precies hoe je het wilt hebben naar mij, dan maak ik hem voor je.

Inzenden kan tot zaterdag 19 april, hierna wordt er één stemronde gehouden van twee weken. Inzenden doe je door een bericht naar @Nyltje te sturen. Daarna zullen de stemmen geteld worden en zal één iemand de winnaar zijn. Veel succes!

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk initiatief. :tu: Binnenkort maar eens wat posten.

Niet hier posten hè! :puh:

Oh, ik zag niet dat t een contest was...

Weer een gloednieuwe contest om de verveling tegen te gaan!

xD Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan bijvoorbeeld geen screenshots maken met mijn Playstation. Dan krijg je een crappy foto met mijn telefoon genomen van het beeldscherm :?

Als het om gtaV gaat kan het met je ingame mobiel :puh: maar dat is waarschijnlijk niet het geval

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan bijvoorbeeld geen screenshots maken met mijn Playstation. Dan krijg je een crappy foto met mijn telefoon genomen van het beeldscherm :?

Als het om gtaV gaat kan het met je ingame mobiel :puh: maar dat is waarschijnlijk niet het geval

Dat kan maar ik had een mooi plaatje van Rockstar gebruikt maar dat mag denk ik niet :puh:

Wellicht kan ik een in-game screenshot ergens vinden wat er op lijkt, als dat mag, Nyltje :)

Link to comment
Delen op andere websites

NIEUWE REGEL! (LEZEN)

Nja, dan is de nieuwe regel: 'Het plaatje en eventuele tekst moeten met GTA te maken hebben.' :)

Je maakt het ook wel moeilijk, he. :t Als ik bijvoorbeeld een scumbag hat wil toevoegen in Photoshop, dan mag dat niet.

Je kan ook dat het Gta personage een soortgelijke pet op heeft. :puh: Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

jungs, ik doe ook mee, na de derde plaats in het slogan contest ben ik uit op verbetering! :D

Je maakt het ook wel moeilijk, he. :t Als ik bijvoorbeeld een scumbag hat wil toevoegen in Photoshop, dan mag dat niet.

en natuurlijk ook geen scumbag hat mod :7

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...