Jump to content
Joriz

Is GTA5 virtueel of realiteit? Deze foto's doen je twijfelen!


Dat Los Santos en Blaine County in GTA5 heel mooi zijn heb ik al vaak geschreven. De vergelijking tussen de realiteit en Grand Theft Auto V is dan ook al vaker gemaakt. De Franstalige Canadees Benoit Paillé gaat hierin echter wat verder dan een 'simpele' snapmatic. Benoit Paillé combineert namelijk de realiteit met Grand Theft Auto V door echte objecten te fotograferen en samen te brengen met foto's van GTAV, waarbij je je dus bijna afvraagt wat virtueel is en wat echt. Bekijk hieronder een deel van zijn mooie werk:



gallery_1_5_12802.jpg

Is de regen echt of uit het spel?

gallery_1_5_29666.jpg

Een echte foto van een virtuele foto van een echte foto?



In de bovenstaande video legt Benoit Paillé uit hoe hij de foto's heeft gemaakt

Meer voorbeelden van hoe Benoit Paillé realiteit met de virtuele wereld van GTAV combineert staan op zijn Behance.

Bron: Benoit Paillé Behance

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er inderdaad wel heel echt uit. Maar dat heb ik vaker bij foto's die in GTA V zijn gemaakt. Dan zie ik die gewoon ergens staan zonder dat ik ernaar zocht ofzo en dan denk ik in eerste instantie nog niet eens aan de vraag of het wel of niet echt is. Even later zie ik er dan ergens bij staan dat het vanuit GTA V komt. Dat is echt 'mind-blowing' soms. :puh:

Die foto's van Paillé zijn een heel mooi voorbeeld van zulke foto's. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...