Jump to content

Co-op mode


NicolaB

Recommended Posts

Hey iedereen,

Bestaat er ook een Co-op mod(e) voor GTA SA om Singleplayer missies met z'n 2en te doen? (desnoods in mta ofzo) Ik wil namelijk met iemand samen Singleplayermissies spelen.
:puh:

Alvast bedankt,

Nicola

Link to comment
Delen op andere websites

De 2 player mode in San Andreas op de PS2 was niet echt co op te noemen. Er was wel genoeg te doen met z'n tweetjes. Maar nog net niet genoeg om die co op status te verdienen. Ik heb even snel gezocht en kon niet echt een mod vinden die tot jouw wensen voldoet. Maar ik heb wel een (beta) mod gevonden die de 2player van de PS2 naar de PC brengt. Klik. Als je samen echt de singplayer missies wilt spelen, kun je het beste omwisselen na elke missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dankjewel. Ik heb SA ook nog op mijn oude Playstation en ik vond die Co-Op niet zo leuk, omdat je niet uit elkaars beeld kan gaan. :puh: Ik hoop dat men nog wat meer weet te vinden en anders probeer ik dat maar eens. Ik heb wel MTA, maar daar zit helaas geen Co-op (singleplayer) modus bij :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...