Jump to content

Nieuw?


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Grand theft auto V/5 is nu al een hele periode in de schappen te vinden. Hij is goed gevuld zodat je er flink mee bezig kan zijn; missies, sporten enz. Ook zijn er weer genoeg easter eggs bij, kijk naar de ufo's, de cliff geest, the (lost) hatch enz. maar er zijn ook dingen die veel van de gamers over het hoofd zien.

Daarom vraag ik jullie: hebben jullie een kleine of grote easter egg in de game gevonden die nog niet eerder is vertoond? Zet de naam, beschrijving en locatie hieronder en ik ga op zoek!

(Ook heel handig voor de mensen die ook op zoek zijn naar nieuwe easter eggs)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon wachten dat iemand een nieuwe Easter Egg heeft gevonden. Je kan ook genoeg filmpjes vinden waar YouTuber's nieuwe Easter Eggs vinden van Grand Theft Auto V en deze vervolgens delen met andere mensen. Je kan dus het beste deze forum blijven volgen, en dan eens vragen naar een Snapmap van de Easter Egg dat je deze zelf kan vinden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon wachten dat iemand een nieuwe Easter Egg heeft gevonden. Je kan ook genoeg filmpjes vinden waar YouTuber's nieuwe Easter Eggs vinden van Grand Theft Auto V en deze vervolgens delen met andere mensen. Je kan dus het beste deze forum blijven volgen, en dan eens vragen naar een Snapmap van de Easter Egg dat je deze zelf kan vinden. ;)

GTASeriesVideos upload Easter Eggs in alle GTA's.

Dat is 1 kanaal, zijn genoeg anderen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er lamgezeik? Dit subforum? Die staat helemaal vol met leuke easter eggs.

het is lam gezeik dan hun geen easter eggs vertellen maar andere bullshit

Pardon? Doe 'ns normaal man. :7

sorry, maar je snapt me wel -_-
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er lamgezeik? Dit subforum? Die staat helemaal vol met leuke easter eggs.

het is lam gezeik dan hun geen easter eggs vertellen maar andere bullshit

Pardon? Doe 'ns normaal man. :7

sorry, maar je snapt me wel -_-

En als je uberhaupt leest wat we hier zeggen dan snap je dat ook, en dat is geen lamgezeik...

Link to comment
Delen op andere websites

In plaats van een zinloos gesprek aan te gaan hadden jullie ook even op de Rapporteren-knop (ja, deze bestaat!) kunnen klikken. Dat scheelt weer een hele heisa en zo kan er gelijk een lokale moderator of GM+ ingeschakeld worden. Zo kan er zo snel mogelijk naar een bericht of topic worden gekeken. Wat jullie nu doen heeft totaal geen zin.

Dit topic sluit, omdat we een heel subforum aan Easter Eggs hebben toegewijd. Daar kunnen nieuwe vindingen gepost worden en het staat daar veel overzichtelijker. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...