Jump to content

GTA IV - Grafische Problemen


MisterDM

Recommended Posts

Hallo,

Ik zojuist pas geleden via Steam, ik een complete pack gekocht van de GTA serie. ( ja ik loop misschien wat achter :7 )

Ik speel al een tijdje GTA IV en ook de 2 Episodes natuurlijk. En bij deze games heb ik een probleem, en toevallig heb ik dat zelfde probleem ook bij GTA SA en die andere games bij dat pack.

Het probleem is zojuist dat mijn grafische instellingen zeer laag staan waarvan ik zelf toch wel denk dat mijn grafische kaart beter kan presteren met deze games.

Ik heb een NVidea Geforce GT 545 in me pc zitten. De games geven zelf aan dat ik m'n grafische instellingen niet omhoog kan halen. Is er misschien geen andere optie waardoor ik m'n graphics wel omhoog kan halen?

Misschien de drivers updaten? Is dat misschien een optie?

Iedergeval bedankt voor het helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bwaa, de GT545 is niet de beste kaart, maar hij moet GTA IV wel op normale instellingen kunnen draaien denk ik, GTA IV is immers al bijna 5 jaar uit op de PC. Op welke grafische instellingen draai je het nu? Je kan proberen om de "commandline" -nomemrestrict toe te voegen, hoe je dat doet zie je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Bwaa, de GT545 is niet de beste kaart, maar hij moet GTA IV wel op normale instellingen kunnen draaien denk ik, GTA IV is immers al bijna 5 jaar uit op de PC. Op welke grafische instellingen draai je het nu? Je kan proberen om de "commandline" -nomemrestrict toe te voegen, hoe je dat doet zie je hier.

Ik draai GTA IV echt op low. Verder zegt de game dat ik de instellingen ook niet omhoog kan gooien :(

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wel meerdere grafische instellingen, kan je misschien eens een screenshot maken? En die commandline waar ik het in mijn vorig bericht over had zorgt er voor dat er geen limieten meer zijn op je instellingen, waardoor je alles zo hoog kan zetten als je wil (maar dan moet je computer het wel aankunnen of het is niet speelbaar).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...