Jump to content

SUITS


Cabyon

Recommended Posts

suits.jpg

Het heeft mijn hart gestolen: de serie SUITS. Links op de foto zie je Mike Ross (Patrick J. Adams), een lefgozertje met een fotografisch geheugen die zonder Harvard Law-diploma (verplicht om te werken bij de firma) wordt aangenomen bij de advocatenfirma Pearson/Hardman waar de rokkenjager én best closer of New York Harvey Specter (Gabriel Macht) ogenschijnlijk zaak na zaak wint. Ross komt terecht in een kantoormilieu met de schrik van elk eerste- en tweedejaars Louis Litt (Rick Hofmann), de altijd charmante en ietwat excentrieke secretaresse van Harvey Donna Paulsen (Sarah Rafferty) en heeft te maken met de vrouw die het hele kantoor runt: Jessica Pearson (Gina Torres). Voor de rest moet Ross ook nog 'ns omgaan met een bloedgeile juridisch assistente, Rachel Zane (Meghan Markle, godverdomme lekker ouwhoer) (Vrijgezel icon_mrgreen.gif) (Inmiddels al 33 icon_mrgreen.gificon_mrgreen.gif)

Men zit momenteel rond seizoen 3 aflevering 16 of 17, maar in Nederland wordt-ie net iedere maandag op primetime uitgezonden. Ik heb ondertussen al volledig legaal enkele seizoen mijzelf toegeëigend en ben vol lof over deze serie. Interessante gebeurtenissen, goede personages, prima verhaallijn die je voldoet maar toch ook weer niet, want er is altijd weer wat aan de hand.

Goed, wat vinden jullie van SUITS?

Link to comment
Delen op andere websites

Heel veel mensen hebben mij deze serie al aangeraden. Ik ben nu Shameless USA er door heen aan het jagen en Suits staat hierna op het lijstje. Hoor er echt overal alleen maar positieve dingen over dus ik ben heel benieuwd! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige serie! Komt gelijk achter The Blacklist aan, dus ik keek de eerste aflevering al gelijk en afgelopen week dus de tweede. Mijn maandagavond tv-tijd is met een uurtje verlengd ^_^

Lekker bijdehante opmerkingen van die gast... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bij aflevering 3 en ik moet zeggen: It's awesome! :)

@Dutchy,

The Blacklist lijkt mij ook interessant om te volgen alleen ik ben niet een type die rekening moet houden met de uitzend tijd :puh:

Dus ik wacht even tot ie op Netflix komt, net als Transporter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

SUITS is eigenlijk een geweldige serie, in het begin denk je eigenlijk wat is dit? Maar zodra je iets verder in het verhaal komt is het eigenlijk heel erg leuk. Wat overigens wel een probleem is, je moet niet te veel afgeleid raken door bijvoorbeeld even paar minuten te focussen op je mobiel ipv de serie. Dan ben je erg snel de draad kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en alhoewel ik het heel leuk vond kwam het ook een beetje over als een serie waarin je 2 seizoenen verder bent en alles is precies het zelfde. Zoals sommige misdaad series: één team met nooit persoonlijke vooruitgang en lossen alleen moorden op. Ik ben er daarom toen niet echt verder meegegaan, maar de laatste tijd kom ik er steeds meer van tegen. Is het toch een aanrader? En zelf vind ik het ook wel leuker als er dus een verhaal in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ik ben hopeloos verslaafd aan deze serie, als de aflevering in Amerika uitgezonden is, kijk ik 'm meteen de ochtend erna. Toen ik begon met deze serie, heb ik seizoen na seizoen erdoor gejaagd in recordtempo. By far de beste serie die er is imo. De muziek die gebruikt wordt is overigens soms echt geniaal. Deze komt uit seizoen 4:

https://www.youtube.com/watch?v=sz-FqRPlz4s

Geweldig nummertje. :)

OH NOES @ laatste episode :o

Jup. :puh: Ben eens benieuwd, de uitkomst van wat ermee gebeurt zal wel de seizoensfinale zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...