Jump to content

GTA V To PC mod


Ezra24rct3

Recommended Posts

NOTE: Ik heb deze video op YouTube gevonden, dus niks is door mij gemaakt!

Dit is een mod die de GTA V map vervangt met de originele Liberty City map van GTA IV(Op de PC natuurlijk;))

Video:

Links:

Auto's:

Turismo

Jester

Die laatste

GTA V map:

Map (Uitpakken in de GTAIV folder!)

Benodigd heden:

Fixes (Plaats in GTAIV/Scripts (Als deze folder niet bestaat moet je hem aanmaken!)

Benodigd script (Plaats in GTA IV folder!)

Extra:

GTA V radar

Veel plezier er mee!

Kanaal van deze video:

https://www.youtube.com/user/GTA5Videos

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Best wel nice voor de mensen die helaas nog niet Grand Theft Auto V hebben omdat hun een computer hebben, maar niks voor mij. Lijkt me echt vreselijk zo'n modificatie :7

Ja, het zijn eigenlijk alleen de graphics, je kan nog steeds niet alles doen wat in Gta V wel kan. Een filmpje voor 10min is leuk, maar daar houdt het mee op. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit al 'modder' kan, da's wel cool (ik zou het zelf absoluut niet kunnen). Verder vind ik het eerlijk gezegd op niet veel trekken... Als je het dan vergelijkt met de beelden die Joriz eerder deze weel postte... Het enige wat mij minutenlang ergerde was hoe slecht de omgeving er uit zag en hoe lang het duurde eer bepaalde beelden werden geladen. Het deed me vaag denken aan GTA: San Andreas spelen op een Window Millenium. Nu moet ik eerlijk toegeven: als ik GTA IV op PC had, zou ik het wel uitgeprobeerd hebben. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...