Jump to content

(vraag) easycap


ole23

Recommended Posts

hallo forumleden.

ik had een week geleden een easycap bestelt en gisteren binnen gekregen.

maar nu moet ik er ook nog kabels bij hebben.

het doel is dat ik ermee mijn ps3 ga opnemen en een let's play serie te gaan doen.

maar mijn vraag is wat heb ik precies nodig?

volgens mijn weten heb ik een rca kabel nodig en drie splitters. maar ik weet niet of dat juist is.

weet misschien iemand hier wat voor kabels en splitters ik nodig heb?

het liefst graag de antwoorden in het Nederlands zonder Engelse zinnen anders ben ik bang dat die Drent achter de balie niet begrijpt wat ik bedoel.als ik het ga kopen. omdat mijn engels en de manier van uitleggen qua technische dingen betreft echt belabert is. :$

want ik wil niet de verkeerde kabels en splitters kopen. anders ben ik mijn geld kwijt en zit ik met de verkeerde kabels en splitters opgescheept.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb weer een vraag. en aangezien het gerelateerd is aan de easycap kan ik hem net zo goed hier stellen.

ik heb de kabels aangesloten volgens mij op de goede manier. maar als ik de instellingen van de video uitvoer wil veranderen naar composiet /s-video. doet hij dat niet hij gaat dan naar zwart beeld en gaat dan weer naar het scherm maar ik kan dan niet 16:9 selecteren. wat ik wel moet doen om mijn easycap aan de praat te krijgen. ik heb volgens mij wel alles perfect aangesloten.

weet misschien iemand hoe ik dit kan oplossen want hij blijft nu op hdmi

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere ..:..?

Je zegt dat 16:9 er niet tussen staat, maar wat als je een andere dinges probeert?

de andere staat er ook niet tussen als ik op composit /s-video klik gaat hij op zwart beeld en daarna gaat hij weer naar instellingen maar er gebeurd dan niks
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...