Jump to content

Gta online Special Edition Weapons


norik

Recommended Posts

Hallo Forummers

Ik weet niet of dit mag

of als glitch gezien wordt

maar R* heeft de functie er

zelf ingezet,hierbij deze topic.

Hier kunnen mensen SE wapens droppen

voor mensen die geen se hebben.

Ik zou graag de hamer van iemand

willen voor de ps3

Psn:tjpjtjwj

Hier kun je dus zelf

dit soort dingen vragen.

Groetjes

norik

Bewerkt: door norik
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een hamer, maar ik weet niet of dit wel werkt. Heb je een bron? Je zegt dat Rockstar het er zelf in heeft gestopt dus moet dat ook ergens bij de patch notes of in de newswire ofzo vermeld staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een hamer, maar ik weet niet of dit wel werkt. Heb je een bron? Je zegt dat Rockstar het er zelf in heeft gestopt dus moet dat ook ergens bij de patch notes of in de newswire ofzo vermeld staan.

Hij bedoeld hiermee dat je het wapen via het wapenwiel kan droppen, dat heeft Rockstar erin gezet en dat mag ook gebruikt worden natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt eraan, als je het wapen weggooit gaat hij inderdaad weg. Ik heb zelf ook de Special Edition dus ik weet niet heel precies hoe dit in elkaar zit, maar ik weet wel dat de Speciale Editie leuke wapens heeft en dat het zeker waard was om deze versie te kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel eens online komen om je de wapens te geven maar ik heb nu echt niet de behoefte om je te helpen. Stuur me anders maar eens een vriendschapverzoek op PlayStation Network, mijn naam is Mitchiem. Wanneer ik tijd heb kunnen we dat dan wel eens doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, denk je nog vandaag te kunnen spelen , sorry

dat ik zo loop te pushen maar ik word

geil van die hamer,lievenlings melee wapen

sinds vice city :puh:

Oh, helaas lees ik je berichtje nu. Was net nog een uurtje op de PlayStation 3, maar ik kan waarschijnlijk ook wel morgen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt dit dan precies Asphyxiated? Je dropped een Special Edition wapen uit je wapenwiel, en dat krijg je gewoon weer terug, maar anderen kunnen die hamer dan oppakken en zelf ook houden? Ik begrijp het niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven

Het werkt gewoon zo

Trouwens voor mij hoeft het niet

meer Asphyxiated heeft er eentje geveven.

Maar je kunt zelf ook altijd vragen of

bieden en niet alleen SE wapens

ook de Tommy gun bijvoorbeeld.

Voor iedereen ps3 en xbox 360.

Groetjes

norik

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe werkt dit dan precies Asphyxiated? Je dropped een Special Edition wapen uit je wapenwiel, en dat krijg je gewoon weer terug, maar anderen kunnen die hamer dan oppakken en zelf ook houden? Ik begrijp het niet helemaal.

Dat is wel een beetje zo, met de functie van Rockstar Games in Grand Theft Auto Online dat je je wapens kan delen met anderen. Het is zo gemaakt om je crewleden te helpen wanneer hun geen wapens meer hebben in bijvoorbeeld een strijd met de politie. Je dropped een Special Edition wapen uit je wapen wiel, en een andere persoon pakt deze van de grond. Je kan vervolgens naar de Ammu-Nation gaan om het wapen weer gratis te kopen en het weer met andere mensen te doen. Het is best wel geinig gemaakt, en ik denk dat het wel leuk is. Ik heb norik net een hamer gegeven en een gouden Desert Eagle (Pistol 50). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar diegene die dat wapen dan ontvangt, houd het toch niet als hij/zij er geen recht op heeft? :?

Ik heb onlangs 'n vriendin van me de RPG gegeven zodat we elkaar konden helpen bij het bevechten van politiehelikopters, maar zij was de volgende dag die RPG weer kwijt in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...