Jump to content

Character te dom om een deur te openen?


joshua22

Recommended Posts

Sinds vandaag een spelbrekende bug tegen gekomen. Wanneer ik in mijn dubsta zat met 2 andere personen, en ik vervolgens mijn garage met inrij met hun nog in de auto, stapt mijn Character zodra we in de garage zijn uit en probeert telkens de autodeur te openen. Dit lukt niet en gaat de hele tijd zo door. Enige wat je dan kan doen is de game opnieuw opstarten, want zodra je naar een andere lobby switcht doetie hetzelfde. Zwaar irritant dus :puh:

>>> Door Big Boss: Toch maar een iets neutraler woord gebruikt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, in dit soort gevallen kan je enkel het probleem ontwijken tot het gefixed is, dus afwachten.

Wil je iedereen toch in je garage hebben, laat ze maar van te voren uitstappen en aanbellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow. Wat een gemiereneuk om het woord "autistisch" nu staat er "dom" dat vind ik ook niet kunnen. Wat is er mis met domme mensen? Van mij mag er een slotje op dit toppic. Dadelijk barst er nog een heuze ruzie uit om woordgebruik. Waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vaker mensen in mijn auto gehad waarna ik mijn garage in reed. Ik heb nooit problemen ondervonden :?

Hmm raar. Misschien dat ik dan iets verkeerd deed. T was in iedergeval behoorlijk irritant :S
Link to comment
Delen op andere websites

Character te autisties om een deur te openen?

Wat is er mis met autisme?

Ben jij heel toevallig autistisch?

Echt, boeien.

Ik ben inderdaad autistisch, ik heb ADHD en PDD-NOS. Maar dat doet er niet toe, ik vind het gewoon respectloos dat het zo in de titel staat. Ik heb autisme en ik kan gewoon een deur van een voertuig openen. En ja, die laatste regel van je tekst klopt helemaal bij je bericht. Echt, boeien. :7

Joshua, het wordt gewenst op het forum om met inhoud te posten. Met dat bericht post je niet echt met inhoud ofzo, misschien eens proberen om dat wel te doen? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Character te autisties om een deur te openen?
Wat is er mis met autisme?
Ben jij heel toevallig autistisch? Echt, boeien.
Ik ben inderdaad autistisch, ik heb ADHD en PDD-NOS. Maar dat doet er niet toe, ik vind het gewoon respectloos dat het zo in de titel staat. Ik heb autisme en ik kan gewoon een deur van een voertuig openen. En ja, die laatste regel van je tekst klopt helemaal bij je bericht. Echt, boeien. :7 Joshua, het wordt gewenst op het forum om met inhoud te posten. Met dat bericht post je niet echt met inhoud ofzo, misschien eens proberen om dat wel te doen? ;)
ik heb DCD is dat ook een soort autisme
Link to comment
Delen op andere websites

Alsof mensen met autisme minderwaardig zijn. Nee, dat zijn ze niet en dit zegt meer over de poster dan over mensen met autisme.

je hoort mij niks zeggen over de zogenoemde "minderwaardigheid" van autistische mensen. Dus hoe jij het nu interpreteerd klopt niet helemaal. Autistische mensen kunnen gerust meekomen in deze maatschappij. En nu weer on- topic, of zeg gewoon helemaal niks. Jeez.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...