Jump to content

helikopter


sabinee1995

Recommended Posts

Hallo lieve forum leden,

Ik heb laatst een buzzard gekocht. Nu speel ik vaak rooftop rumble en een helikopter is daar best handig bij. Alleen mijn vraag hierbij is Hoe komt het als ik mijn helikopter bestel bij pegasus dat hij heel ergens anders spawnt en niet op het dak waar rooftop rumble zich afspeelt.

Is hier iets aan te doen?

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hij spawnt altijd op dezelfde vaste plek en daar zul je helaas elke keer heen moeten rijden :cry:

Ik hoop dat ze ooit nog een update uitbrengen waarbij je heli naar je toe vliegt en je dan in kunt stappen

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hij spawnt altijd op dezelfde vaste plek en daar zul je helaas elke keer heen moeten rijden :cry:

Ik hoop dat ze ooit nog een update uitbrengen waarbij je heli naar je toe vliegt en je dan in kunt stappen

Je kan wel een merryweather heli laten brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hij spawnt altijd op dezelfde vaste plek en daar zul je helaas elke keer heen moeten rijden :cry:

Ik hoop dat ze ooit nog een update uitbrengen waarbij je heli naar je toe vliegt en je dan in kunt stappen

Je kan wel een merryweather heli laten brengen.

Merryweather doet alleen back-ups en pick-ups met hun eigene heli's ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hij spawnt altijd op dezelfde vaste plek en daar zul je helaas elke keer heen moeten rijden :cry:

Ik hoop dat ze ooit nog een update uitbrengen waarbij je heli naar je toe vliegt en je dan in kunt stappen

Je kan wel een merryweather heli laten brengen.

Merryweather doet alleen back-ups en pick-ups met hun eigene heli's ;)

Pick-ups? ik schiet altijd dat mannetje eruit!
Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je de heli voor nodig dan bij Rooftop Rumble? Om die 4 wagens op te blazen die naar je toe komen als je t pakketje pakt? in dat geval is even wachten in de garage ook voldoende, tover je je minigun/ RPG tevoorschijn, blaast ze op en je kan probleemloos t pakketje afleveren. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een Buzzard (koste 1.750.000) en je wil niet weten hoeveel plezier en gemak ik al heb gehad van dat ding... (met missies doen)

Wat idd vreselijk irritant is is dat als je hem nodig heb soms onhandig ver moet rijden, bijv. soms sta je op het vliegveld, of in de

buurt van, en je belt Pegasus en die zeggen dat ie op "de dichtstbijzijnde" word neer gezet, dat is dan niet het vliegveld of helipad waar je op staat maar

de dichtstbijzijnde waar plek is... Das gewoon stom en heeeel irritant vooral als je hem nu nodig heb... :muur:

Op die garage waar RR zich afspeelt is ook een helipad, tis alleen jammer dat die niet gebruikt word... :?:muur:

Ik vind het persoonlijk niet zo slim om Merryweather te bellen voor een heli want dat kost je elke keer 1000 GTA$, valt opzich mee als je ziet wat je verdient

maar als je hem 10x gespeeld heb heb je toch 10.000 GTA$ minder verdient... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...