Jump to content

Cryptische moderator, evengrote baas en de grote wordt groter


Dutchy3010

Recommended Posts

Jullie weten aan de titel al helemaal wat er gebeurt, of niet? icon_mrgreen.gif

Hanneswasco heeft aangegeven dat hij liever iemand anders als moderator bij de modding forums ziet. Wij zijn blij dat we daar een cryptische moderator voor hebben gevonden: Crypteq, bekend van onder meer de BC7-mod, zal proberen alles met betrekking tot modding in goede banen te leiden.

Helaas nemen we afscheid van Flitskikker, onze kikker gaat verder als Megalid, met een toepasselijk groen kleurtje. Na jarenlange trouwe dienst is de interesse van Flits veranderd.

Big Boss vond het welletjes in het GTA Online subforum, en gaf aan wel interesse te hebben in Computer Talk. Hij verkast dus van Online naar CT. Dat laat een plek over: degrote gaat naast zijn werkzaamheden in het Games forum een poging ondernemen om het GTA Online subforum te onderhouden.

Bedankt Flitskikker en succes met jullie nieuwe stekjes, Thebig, Big Boss en nieuwkomer Crypteq! thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    4

  • ERRWINS

    3

  • thebig

    3

  • TheDutchWesley

    3

Top Posters In This Topic

Flits, bedankt voor je jarenlange inzet op het forum. Met programma's als de Flitskikker Infotool heb jij je stempel op het forum zeker weten te drukken. Het gaat je goed. _O_:cya:

Crypteq, met jouw kennis en kunde weet ik zeker dat ze een goede moderator voor de Modding-fora hebben uitgekozen. Veel succes en plezier, nieuwe collega. ;)

Daarnaast wil ik de twee Biggies veel succes en plezier wensen in hun nieuwe stekje. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je inzet, Flitskikker! We zien je vast wel weer eens terug op het forum. knipoog.gif Crypteq, Big Boss en thebig: veel succes en plezier toegewenst met jullie nieuwe functies, dat gaat helemaal goedkomen. Applaus.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd aan Crypteq, gaat helemaal in orde komen als moderator. Verder veel geluk in CT, Big Boss. Ik hoop dat ik de lege plek die je in GTA:O achterlaat goed kan invullen.

Bedankt ook voor alles, Flitskikker!

Link to comment
Delen op andere websites

Flitskikker, bedankt voor je jarenlange inzet.

Crypteq en Megapilot gefeliciteerd met jullie promotie naar moderator en megalid.

En Thebig en Big Boss gefeliciteerd met jullie nieuwe plekies.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...