Jump to content

Grand Theft Auto 6 domeinnaam


JohanManke

Recommended Posts

Misschien zijn er sommigen hier die dat gemerkt hebben. De domeinnaam http://grandtheftautovi.com is geregistreerd door Take2.

Whois: http://www.whois-sea...theftautovi.com

De domeinnaam http://grandtheftautovii.com is vervolgens ook geregistreerd, maar niet door Take2

Whois: http://www.whois-sea...heftautovii.com

Bewerkt: door JohanManke
Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden! thumbsup2.gif Had het zelf nog niet opgemerkt. Maar ik snap wel dat Rockstar dat doet...voordat straks iemand anders ermee weg loopt. puh2.gif

Grand Theft Auto is gewoon een handelsmerk van Take Two Interactive. Ze kunnen desnoods afdwingen dat je een domeinnaam aan ze afdraagt waarin hun handelsmerk zit.

Dat ze Grand Theft Auto VI als domeinnaam hebben geregistreerd zegt niet zo veel. GTA Bogota is namelijk ook een handelsnaam en domeinnaam van hun waar ze niets mee doen.

Al lijkt me de titel Grand Theft Auto VI wel waarschijnlijker dan GTA Bogota.

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto is gewoon een handelsmerk van Take Two Interactive. Ze kunnen desnoods afdwingen dat je een domeinnaam aan ze afdraagt waarin hun handelsmerk zit.

Ja, ik ben op de hoogte van die wetgeving. ;) Maar als iemand dat doet, kan diegene wel weer moeilijk doen. Rechtszaken, advocaatkosten, enzovoorts... Beter voorkomen dan genezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden! thumbsup2.gif Had het zelf nog niet opgemerkt. Maar ik snap wel dat Rockstar dat doet...voordat straks iemand anders ermee weg loopt. puh2.gif

Grand Theft Auto is gewoon een handelsmerk van Take Two Interactive. Ze kunnen desnoods afdwingen dat je een domeinnaam aan ze afdraagt waarin hun handelsmerk zit.

Geld dat ook voor de afkorting GTA?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou cool zijn moesten ze er al mee bezig zijn en dat we op de volgende GTA geen 5 jaar hoeven te wachten. Waar is de tijd van het GTA-III era, waar de GTA's als paddenstoelen uit de grond schoten ... :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou cool zijn moesten ze er al mee bezig zijn en dat we op de volgende GTA geen 5 jaar hoeven te wachten. Waar is de tijd van het GTA-III era, waar de GTA's als paddenstoelen uit de grond schoten ... :erm:

In de III era waren de games ook wat eenvoudiger dan tegenwoordig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden! thumbsup2.gif Had het zelf nog niet opgemerkt. Maar ik snap wel dat Rockstar dat doet...voordat straks iemand anders ermee weg loopt. puh2.gif

Grand Theft Auto is gewoon een handelsmerk van Take Two Interactive. Ze kunnen desnoods afdwingen dat je een domeinnaam aan ze afdraagt waarin hun handelsmerk zit.

Geld dat ook voor de afkorting GTA?

Volgens mij verwijst R* al sinds GTA2 niet meer met louter de letters ''GTA'' naar de Grand Theft Auto-serie maar gebruikt ze de volledige naam.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden! thumbsup2.gif Had het zelf nog niet opgemerkt. Maar ik snap wel dat Rockstar dat doet...voordat straks iemand anders ermee weg loopt. puh2.gif

Grand Theft Auto is gewoon een handelsmerk van Take Two Interactive. Ze kunnen desnoods afdwingen dat je een domeinnaam aan ze afdraagt waarin hun handelsmerk zit.

Geld dat ook voor de afkorting GTA?

Volgens mij verwijst R* al sinds GTA2 niet meer met louter de letters ''GTA'' naar de Grand Theft Auto-serie maar gebruikt ze de volledige naam.

Er is een Spaans merk dat GTA Motor heet en die hebben weer een sportwagen, die GTA Spano heet. Dus deze mensen gebruiken GTA als naam.

gta-spano-1261.jpg

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden! thumbsup2.gif Had het zelf nog niet opgemerkt. Maar ik snap wel dat Rockstar dat doet...voordat straks iemand anders ermee weg loopt. puh2.gif

Grand Theft Auto is gewoon een handelsmerk van Take Two Interactive. Ze kunnen desnoods afdwingen dat je een domeinnaam aan ze afdraagt waarin hun handelsmerk zit.

Geld dat ook voor de afkorting GTA?

Volgens mij verwijst R* al sinds GTA2 niet meer met louter de letters ''GTA'' naar de Grand Theft Auto-serie maar gebruikt ze de volledige naam.

Ja maar het domein gta5.com word wel doorgelinkt naar de Rockstar website, vandaar dat ik het vraag ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...