Jump to content

Carbonizzare verdwenen


IKKA

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Al tijden geleden heb ik de Carbonizarre nit meer gezien. Geldt ook voor de Comet.

Zijn deze verdwenen door de vele updates? Ik heb de verhaal lijn ui gespeel en zit nu op 83%

Ik lees vaak dat het rond de 60% voorkomt dat ze dan verdwijnen klopt ook wel bij mij ongeveer.

Ik zoek overal naar deze wagens. maar kan ze nerges vinden. Ook online is hij niet te koop

Weten jullie meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee hoe het zit of de auto's daadwerkelijk uit het spel zijn. Ik weet wel dat de Cabonizarre vaak bij de Observatory te vinden is. Daar zou je een kijkje kunnen nemen. De Comet heeft een vindplaats bij Rockford Hills. Voor de Comet bestaat uiteraard ook een Cheat.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al op die plekken geweest. maar ze zijn niet te vinden. Ben alle 3 die personages geweest. Uiteraard in verschillende autos. Ik kan hem niet vinden. Ik zal eens opzoek naar de Xbox cheat van de comet.

Tenminste nog iets dan.

Bij die witte auto kan ik er maar 2 kiezen. en daar zit carbonizzare niet bij.

Edit. Het gaat om singel player

Bewerkt: door IKKA
Link to comment
Delen op andere websites

nee nergens was hij 30.000 naar de vuilbak

(hoop dat er in een van de volgende updates het probleem word opgelost )

Trouwens ik had de verhaallijn niet uitgespeeld

(nu wel)

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm raar, mijn carbonizzare staat nog steeds in mijn garage in GTA: Online en ik zag hem vanmorgen nog in Single player rijden. Mocht niets werken, dan kun je de update opnieuw installeren of GTA V helemaal opnieuw installeren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Soms zijn bepaalde voertuigen vrij moeilijk te vinden voor een bepaalde tijd. Het maakt niet echt heel erg uit hoe ver je nu precies gevorderd bent in de game. Op sommige momenten heb je gewoon een overschot aan bepaalde voertuigen en soms heb je een juist een enorm tekort. Wacht een tijdje en ze zal deze twee auto's wat vaker tegenkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...