Jump to content

[400max.] Ik wil een PC


TheDutchWesley

Recommended Posts

Hallo,

Al een tijdje ben ik opzoek naar een nieuwe PC voor op mijn kamer. Het probleem is eigenlijk dat ik niet al te veel geld wil uitgeven(400max). Op de pc wil ik middelzware spellen spelen, zoals GTA IV en Euro Truck Simulator 2. Hebben jullie tips waar ik op moet letten bij het kopen van een PC en hebben jullie ook nog misschien suggesties voor een nieuwe PC?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    19

  • Ezra24rct3

    6

  • Dipsie8

    4

  • GolfG60

    4

Wat Djmaddox waarschijnlijk duidelijk probeert te maken aan de hand van de twee linkjes, is dat we graag willen dat je dit lijstje voor ons invult zodat we je beter kunnen helpen:

[b]Budget[/b]:
[b]Doel[/b]:
[b]Merk pc of samengesteld[/b]:
[b]Benodigde randapparatuur[/b]:
[b]SSD, ja of nee?[/b]:
[b]Besturingssysteem[/b]:
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]:
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]:
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

En daarbij, voor maximaal 400 euro wordt het vrij lastig om iets goeds samen te stellen. Hopelijk hoeft er dus geen extra randapparatuur zoals een beeldscherm meer gekocht te worden voor dit budget.

Bewerkt: door Rutger.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je je huidige wilt upgraden zou ik een nieuw moederbord, een nieuwe CPU, nieuw RAM, en een nieuwe Graphics card kopen.

Dit zou ik je aanbevelen:

3588hgm.jpg

Je hebt dan wel een simpele alledaagse PC met OS en alles nodig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Budget:400 Euro

Doel:middelzwaar gamen, video's bewerken en livestreamen

Merk pc of samengesteld: maakt niet uit, het liefst samengesteld

Benodigde randapparatuur:Geen

SSD, ja of nee?: Nee

Besturingssysteem: Geen, Windows 7 al in bezit

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:Windows 7, muis, toetsenbord en beeldscherm.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:Een bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?:Nee

Link to comment
Delen op andere websites

Door een bedrijf in elkaar laten zetten kost ongeveer €40-50. Dus dit geld gaat dan van de 400 af, en jr houdt dus vrijwel niks over voor fatsoenlijke hardware.

Waar kan ik mijn PC eigenschappen aan jullie laten zien? Ik zag in een ander topic dat daar echt vanalles instond. Dan kan ik wel mijn huidige PC voor minder upgraden.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor 400€ heb je gemakkelijk een PC die de bovengenoemde games kan draaien. Anders even Marktplaats raadplegen, ja het klinkt stom, maar juist daardoor heb je vaak pareltjes voor weinig geld ;) Desnoods bouw je alles over in een andere kast.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja! en duur :7

Oké bedankt. Dus ik begrijp dat ik dan voor 400 euro geen goede nieuwe pc kan krijgen voor mijn doeleinden? Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al is gezegd, download de Flitskikker Infotool en post daarmee hier je specificaties. Kunnen wij zien wat voor handel je in huis hebt, waar je misschien ook nog iets mee kan.

Zal ik morgen doen!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...