Jump to content

Work april.


RMJ

Recommended Posts

Ik vind je stijl erg mooi! Daarnaast zie je goed je leerproces. Je signatures worden steeds beter naarmate ik naar onder scroll. Ik zal ze één voor één even beoordelen naar mijn eigen mening.

Nog een quote van je op iemand anders:

"Omdat ik normaal op een ander forum/spel zit, waar een donkere achtergrond gebruikt word, kijkt dit natuurlijk veel anders. Tevens bevorderd het de diepte vind ik zelf! zodoende gebruik ik deze balkjes als border eigenlijk."

Naar mijn mening moet je je niet laten lijden door een bepaalde website, maar moet je designen naar wat voor jou mooi is en overal op kan. Nu past het eigenlijk alleen bij die website waar je op zit.

Signature 1 - Splash:

Deze signature vind ik niet heel goed gelukt. De signature is veel te vaag en ik zie het doel van je signature niet. Het komt op mij heel verwarrend over. Dit komt waarschijnlijk door de vage achtergrond (opzich niet verkeerd hoor), maar ook door de render die heel vaag is. Het enige duidelijke aan deze signature is de tekst "UNSPLASH". Voor de overige tekst moet ik voorover buigen om het te lezen. Daarnaast past de render niet erg goed bij de achtergrond heb ik het gevoel. Het komt een beetje uit de lucht vallen. Je effecten rond de tekst, het geel en rood is prachtig verwerkt. Je rookeffecten (weet de naam er even niet meer voor) zijn ook prima. Het is echter de juiste signature er niet voor. In een andere signature, zoals latere, past dit wel beter. Ik geef deze signature een 3/10. Blijf lezen, want de overige signatures zijn een stuk beter!

Signature 2 - Balotelli:

Dit is een leuke signature met leuke effecten die je gebruikt. Het kleurgebruik is goed gedaan, een mooie felle kleur rood op een donkere achtergrond. Ik vind het jammer dat je de render erg veel hebt geblurd. Zo mis ik een deel van zijn hoofd en een stuk van zijn arm. Dit had beter gekund door een betere opacity te kiezen. De plaatsing van je render is goed en hoe je het verder hebt uitgewerkt is ook uitstekend. Het springt er echt uit, in tegenstelling tot je eerste signature. De tekst van in deze signature minder op, wat positief overkomt op mij. De keuze van het font en de uitwerking van de tekst heb je ook keurig gedaan! Wat ik wel jammer vind, is de border onderaan de signature. Doe dit óf helemaal niet, óf aan de boven en onderkant. Het kan mooi uitpakken, maar in dit geval zie ik de toevoeging helaas niet helemaal. Desalniettemin een 6/10.

Signature 3 - Little Monster

In één woord; prachtig. Je keuze van de render is perfect (wauw, wat een prachtige vrouw is dat!) en de uitwerking van de render is ook mooi gedaan. Je verwerkt de render namelijk prachtig in de achtergrond. Het kleurgebruik van je achtergrond is uitstekend waardoor de render er prima bij past. Je licht je render ook mooi op met het roze/rode lighteffect, waardoor de nadruk daar ook daadwerkelijk op komt te liggen. Dit is een uitstekende keuze geweest. Het haar van de render vind ik ook zeer mooi gedaan. Het lijkt net alsof het haar in rook op gaat in de achtergrond. Een leuk effect! Wat me wel opviel toen ik een eerste blik wierp op de signature, is het 'lichtbolletje' aan de rechterkant van de signature, achter de schouder. Als je er snel naar kijkt lijkt het nog een stuk lichaam. Dat ziet er heel raar uit, haha. Je tekst is in dit geval weer goed gedaan. Niet te opvallend, maar wel een speels font met een goede kleurkeuze. Hier kan ik denk ik nog veel van jou leren. Welke fonts heb je hiervoor gebruikt? Wel jammer van de border, zoals ik bij de vorige ook al heb vermeld. Ik ben echt benieuwd naar de psd van deze, haha. Mooi gedaan man! 8,5/10.

Signature 4 - Adriana Lima

Dat je Adriana Lima in je signature verwerkt zorgt in principe al voor een hoog cijfer. Op de manier van hoe je haar verwerkt bevestigt mijn keuze voor een hoog cijfer op deze signature. Om te beginnen heb je een goed formaat gekozen voor deze signature. Hij is niet te hoog, maar ook breed genoeg om een bepaalde rust te creëren. Je kleurkeuzes zijn weer perfect en geven de signature hét beetje extra wat deze nodig heeft. De achtergrond is lekker afwisselend, maar de kleuren waren wel nodig om deze signature op te vrolijken. De render heb je weer mooi verwacht, het past goed bij de achtergrond en de kleuren die je gebruikt. Ook op de tekst is niets aan te merken, fantastisch weer! De border vind ik deze keer wel goed. Hij is wat dunner dan bij de vorige, wat het een stuk mooier maakt. Wel mis ik deze aan de bovenkant. Een 9,5/10 voor deze mooie signature. Ook bij deze ben ik benieuwd naar de psd.

Signature 5 - Brave

In vergelijking met de vorige twee signatures, valt deze erg tegen. Ik zie liever dat je werkt met echte personen, aangezien ik merk dat daar je kwaliteit ligt. Je hebt de render proberen uit te werken op een leuke manier, maar dat past helaas niet echt bij de achtergrond in dit geval. De achtergrond mist eigenlijk wat diepgang. Het lijkt heel erg rommelig, terwijl deze signature juist het tegenovergestelde voor moet stellen. Deze render straalt rust uit, maar dat breng je helaas niet over in de rest van de signature. Een tip is dan ook om de signature wat meer op te vrolijken om zo een warm gevoel over te laten brengen. De tekst vind ik ook niet goed leesbaar. Het tweede woord is..? Sotmu? De border is goed gekozen, maar ook hier mis ik hem aan de bovenkant. Probeer ook eens wat uit met de border, zoals een ander kleurtje dan zwart. Je kan de border ook eens op overlay zetten wat een leuk effect kan creëren. Een 4/10 voor deze.

Design 6 - Gunvolt

Wanneer ik er eerst naar kijk, was ik niet geheel onder de indruk van dit design. Echter, wanneer ik er beter naar ging kijken veranderde mijn mening wel wat. Ik vind het jammer dat je deze render uitkiest, maar dat is meer een kwestie van smaak denk ik. Ik hou meer van echte personages dan deze dingen, haha. Je achtergrond past goed bij de render, een donkere achtergrond met mooie effecten rond je render. Je render had denk ik nog wat wat meer verwerkt kunnen worden in de achtergrond. Het lijkt nog teveel dat de render er is opgeplakt. Op bepaalde punten in het design (rechts onder) heb je dit wel erg goed gedaan. Daarnaast vraag ik me af waar je de nadruk wilt liggen met dit design. Het eerste waar ik naar kijk is het geweer wat hij vast heeft, maar is dit wel de bedoeling? Je tekstgebruik is goed, maar Gunvolt valt wel erg veel op. Ik zou echter niet weten hoe je dit op een andere manier had kunnen doen. Ik geef het een 6,5/10.

Design 7 & 8- Noctural & Egypt

Het zijn natuurlijk twee dezelfde designs. Ik ben wel echt onder de indruk van Noctural, maar vind de tweede wat minder. Dit komt omdat ik de uitwerking van het tijgerhoofd op dat persoon erg mooi vind. De plaatsing van het tijgerhoofd had inderdaad wel een paar pixels naar boven gekund, zoals eerder gezegd is. Verder heb ik er niet veel op aan te merken. Kleurgebruik is goed, het laten terugkomen van het tijgerhoofd is ook leuk gedaan. Ondanks dat je de render niet hebt ingeblend, lijkt het niet opgeplakt. Het lijkt echt bij de achtergrond te passen, wat erg mooi gedaan is. Wel vraag ik me af waarom die zwarte rondjes linksboven bij Noctural er zijn. Je tekst in beide is erg mooi, alleen vind ik de 'RMJ' in de tweede wat minder. Het is te opvallend. Voor de rest; erg mooi. 8/10.

Design 9 - Oberyn Martell

Oké, nu is het overduidelijk dat ik weet dat je kwaliteit bij echte personages ligt. Wauw! De render is weer goed uitgekozen, de plaatsing is goed en je hebt het weer fantastisch verwerkt in de signature. Het kleurgebruik is ronduit geweldig. Het geeft echt een fantastisch gevoel op het design! Een mysterieus en avontuurlijk tintje heeft dit design gekregen, mede dankzij de achtergrond. Wat ik wel eng vind, is het illuminatie oog, haha. Waarom laat je dat hier terug komen? Niets op aan te merken hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig. Je tekst is weer goed gedaan. Ik ben echter alweer niet echt onder de indruk van je border aan de onderkant. Een 9.5/10.

Design 10 - Pharrell Williams

Opnieuw een erg mooi design met een rustgevende uitstraling. Ik ben erg onder de indruk van het gebruik van je teksten. Dit is ronduit weer perfect gedaan. Ik vind het fijn dat je hier drie kleuren uitkiest voor je signature (RGB en wit), wat zorgt voor een mooie uitstraling. Een witte achtergrond is erg moeilijk om mee te gaan werken, maar jij hebt het echt goed gedaan met dit design! Je render is mooi, de plaatsing is goed, en je verwerkt de render weer top in je design. Top gedaan man! Je border vind ik dan (alweer) er niet bij passen. Een 9/10.

Design 11 - Ninja Turttles

Dit design vind ik dan weer wat minder. De grootte van het design vind ik niet bij de render passen. Dit komt omdat de render redelijk klein is, waardoor het design al gauw te groot lijkt. Je zou bijna de helft (in de breedte en lengte) kunnen gaan gebruiken om dit goed tot zijn recht te laten komen. Door de grootte van het design is het een beetje saai geworden. Je probeert dit dan leuk op te vullen met hier en daar wat kleuren, maar dat maakt niet heel veel indruk op me bij dit design. Je 'vage' kleuren zijn mooi gedaan, maar wanneer je 'scherpe' kleuren gebruikt, gaat het mis. Zie bijvoorbeeld de drie rode strepen en de witte streep links van de render, en de twee rode strepen rechts van de render. Ook boven de render zit een witte streep. Dit vind ik heel erg jammer. De witte streep zorgt ervoor dat mijn aandacht die kant opgaat, terwijl mijn aandacht juist naar de render toe moet. Je tekst is leuk gedaan, maar ik had toch een ander font gekozen hiervoor. Het lijkt net alsof er Ninja Turttes staat, in plaats van Ninja Turtles. De T gaat erg veel door, haha. Een 4/10.

Overig

Al met al heb je het uitstekend gedaan. Er zitten absoluut fantastische designs bij! Natuurlijk zijn er hier en daar nog wat verbeterpuntjes naar mijn mening, maar het is maar wat je daarmee wilt doen. Ik zou graag wat meer van je willen zien, want ik ben echt onder de indruk van jouw stijlen. Ook ben ik echt onder de indruk van jouw gebruik van teksten. Dit is het punt waar ik zelf totaal niet goed mee ben. Vandaar dat ik graag je psd's van aantal zou willen zien, zodat ik daar zelf nog wat van kan leren. Ga zo door man!

>>> Door Silverbyte: Wat een rates dit, top! Zo zien we het graag! :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat je een creatieve maand gehad hebt! De een kan me meer bekoren dan de ander, maar het zijn zonder uitzondering heel aardige sigs die allemaal lekker verschillend zijn. Ik vind het echt knap hoe je van alle markten thuis lijkt te zijn en steeds weer nieuwe/andere technieken en effecten toepast. Mijn persoonlijke favoriet uit dit rijtje is die van Pharrell: mooie, subtiele achtergrond, prachtige contrasten, goed gevoel van diepte, tekst ook keurig.

Blijf vooral je werk met ons delen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...