Jump to content

vraagje over de wet.


ole23

Recommended Posts

hallo,

ik heb een vraagje over de wet wat je all kon lezen in de topic naam.

maar om meteen met de deur in huis te vallen met mijn vraag.

bij mij in de buurt staat en heel mooi huis wat een jaar of 3 en half gebouwd is of zo iets. en wat nog steeds leeg is.en volgens mij weten is het nog niet gekocht. ik vind dit huis zo mooi dat ik er foto's van wil maken en dan wil na maken in minecraft.

de foto's worden dus alleen voor eigen doel einde gebruikt. en zou nergens op internet worden gepubliceerd.

maar wat ik me afvraag is. mag ik wel gewoon in de tuin kommen om wat foto's te schieten en de muren tellen om te kijken hoeveel blokjes ik nodig ben in minecraft. want ik wil natuurlijk niet de wet overtreden. en dat ik bijvoorbeeld wordt aangeklaagd voor huisvrede breuk. ook all zou dat denk ik niet snel gebeuren aangezien er niemand woont. en ik dus ook niet de privacy schend.

weet misschien jullie of het wel of niet mag. want dan ga ik zaterdag meteen de foto's maken en maak ik de eventuele aantekeningen.zodat ik aan de slag kan.

alvast bedankt voor de antwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt leeg staat en je het huis zelf niet binnen gaat, zal niemand er een probleem van maken dat jij foto's maakt. Wat ook van belang is, is dat er geen afzettingen omheen staan, want zodra je daar overheen klimt ben je wel in strijd met de regelgeving. Foto's maken door een dergelijke afzetting heen is natuurlijk wel weer toegestaan. Mocht er iemand komen die er toch een probleem van maakt, zeg dan eerlijk waarvoor je het doet en dan zal het wel goed komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt leeg staat en je het huis zelf niet binnen gaat, zal niemand er een probleem van maken dat jij foto's maakt. Wat ook van belang is, is dat er geen afzettingen omheen staan, want zodra je daar overheen klimt ben je wel in strijd met de regelgeving. Foto's maken door een dergelijke afzetting heen is natuurlijk wel weer toegestaan. Mocht er iemand komen die er toch een probleem van maakt, zeg dan eerlijk waarvoor je het doet en dan zal het wel goed komen.

er is geen afzetting daar. ik kan gewoon de oprit oplopen. en ik hoef dus niet over hekjes heen te klimmen.en er zijn daar volgens mij ook geen hekjes aanwezig. ik hoef ook niet het huis in. het gaat alleen om de buitenkant.
Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet staat het huis ook wel op google streetview :) Grote kans als het huis zoals je zie 3 jaar oud is.

ik heb gekeken op google maps en het huis staat er nu 5 jaar. want de foto van maps is in 2009 gemaakt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...