Jump to content

[OV] Finale: Sjakie en de Chocoladefabriek.


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Finale:

Eindelijk zijn we in de finale opdracht beland. Een van de volgende personen zal mijn chocoladefabriek erven. En daarbij gegarandeerd 100 kg aankomen binnen enkele weken. Wie dit wordt zal in deze finale opdracht bepaald worden! Zoals al eerder vermeld zal je je muntjes hard nodig hebben in deze finale.. We gaan namelijk..

Pokeren!

We spelen het welbekende Texas Hold'em. (Met dank aan Kloep.) De bedoeling is dat de chips die je normaal met poker hebt nu vervangen worden door muntjes. Ik weet niet of iedereen weet hoe het werkt en anders is het misschien handig om het even op te zoeken op Google aangezien ze het daar beter uitleggen.

Forumversie:

Alleen de 4 mensen die mee doen mogen reageren in dit topic. De volgende reacties mogen geschreven worden:

-Check

-Fold

-Call

-Raise naar ...

De volgorde van spelen is: Nyltje-Ezra-Krikke-Dexist. De small blind is 2 muntjes en de big blind is 4. Zodra iedereen gespeeld heeft zal Crazy-Ghost in een reactie de volgende kaarten laten zien en zeggen hoeveel iedereen nog heeft. Voor de duidelijkheid het is verboden je posts te verwijderen en/of aan te passen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crazy-Ghost

    37

  • Nyltje

    30

  • Dexist

    24

  • Ezra24rct3

    18

1 woord.. Godver. xD (ik zal nu ff de uitleg zoeken, want ik begrijp er dus geen kut van. xD)

Bewerken is verboden hè. BAN voor jou! Grapje ;) Maar let er even op.

Ja dat was ff de uitleg die ik er bij had geedit. :puh:

Bet 5 muntjes

Kut dat kan niet, srry voor het bewerken. Ik had de uitleg van die site gelezen. xD

Mr het is 1min erna ofzo dus maakt toch niet veel uit?

Wacht moet ik nou een blind doen? In dat geval doe ik een Big blind.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...