Jump to content

QUB3D


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Veel van jullie kennen de game GTA IV wel. Ook GTA IV heeft enkele minigames net als GTA V bijvoorbeeld QUB3D. In GTA V is deze minigame niet meer terug gekomen maar toen ik pas geleden op de del pierro pier reed zag ik deze QUB3D automaat. Ik vond het wel grappig om met jullie te delen. :*D

post-139489-0-02814300-1398364213_thumb.jpg

post-139489-0-49819500-1398364221.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt de eerste keer dat ik eentje zag was ik ook zeer teleur gesteld dat je er niks mee kon doen.

vraag me ook af waarom..

Er staan best veel QUB3D-automaten verspreid over de map, ondermeer eentje in de Vanilla Unicorn. Ik vind het wel jammer dat ze niet meer interactief zijn.

misschien wil R* gewoon dat we de gta IV dingen achter ons laten en plaats maken voor tennis, wielrennen, triatlon etc...
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt Nicola, maar vergeet niet dat dit allemaal kleine extra's zijn die samen veel zijn. Voor de PS3 en Xbox 360 is GTA V al een enorm zware game om te draaien, dus ik denk dat ze ook wel ergens bewust gekozen hebben om zulke zaken op die manier te doen. Misschien was het oorspronkelijk wel de bedoeling dat ze speelbaar zijn, maar zijn ze moeten gaan selecteren wat in de game bleef en wat niet, en dan vallen zulke pietluttigheden, die overigens niet nieuw zijn, uit de boot.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel van jullie kennen de game GTA IV wel.

Wel eens van gehoord! :*D

On-topic: Ik was hem nog niet eerder tegengekomen. Ik mis hem eerlijk gezegd ook niet zo zeer. Wat Krikke zegt; die kleine features kunnen uiteindelijk wel cruciaal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...