Jump to content

[GAME] OSM GTA Liga - Peiling startdatum


Silverbyte

Recommended Posts

rAtAFI5.png

De inschrijvingen voor de OSM GTA Liga zijn gesloten, en het is nu tijd om een geschikte startdatum te kiezen. Deelnemers (en alleen deelnemers!) mogen in dit topic hun gewenste startdatum en -tijd aangeven. Reageren in deze peiling is niet verplicht, als je geen voorkeur hebt.

We hebben de volgende opties:

  • maandag 28 april 12:00 óf 20:00
  • dinsdag 29 april 12:00 óf 20:00
  • woensdag 30 april 12:00 óf 20:00
  • donderdag 1 mei 20:00
  • vrijdag 2 mei 20:00



Dit betekent dus dat de competitie ergens volgende week open zal gaan. De tijden variëren van 12:00 tot 20:00 omdat ondergetekende natuurlijk ook meer te doen heeft dan hier aanwezig zijn.

We werken in dit geval met het simpele principe 'meeste stemmen gelden'. Zijn er meerdere datums met hetzelfde aantal stemmen, dan wordt er geloot.

Cast your vote!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft starten we maandag 12:00 uur al. Maandag is voor mij toch een vrije dag. Ik vind trouwens wel dat we een dag moeten uitkiezen waarop iedereen kan. Het is nogal vervelend als je pas een paar dagen later kan instromen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens het 'meeste stemmen gelden'-principe starten we woensdag 30 april om 20:00. Dit is de tijd waarvan de meeste mensen hebben aangegeven beschikbaar te zijn. Het spijt me als ik met deze keuze tóch mensen benadeel, maar ik hoop op jullie begrip.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...