Jump to content

Wrong side of the tracks


StevenGTAfan

Recommended Posts

Hallo allemaal mijn naam is Steven en ik ben pas net lid geworden omdat ik jullie hulp goed kan gebruiken. Ik heb GTA San Andreas en GTA Vice City gekocht en dat vond ik zo leuk dat ik ook GTA IV en GTA V van mijn ouders heb gekregen. :D :D :D Eerst deed ik nooit missies en vond ik het al leuk genoeg om rond te rijden maar nu ben ik ook missies gaan doen en het lukt me niet helemaal zit nu vast bij alle spellen maar wil eerst San Andreas uitspelen. Hopelijk kunnen jullie mijn verder helpen. :dans:

Heb inmiddels al 100 keer geprobeerd om wrong side of the tracks te halen de missie van Big Smoke. Kunnen jullie mij tips geven?

:cya:

Bewerkt: door StevenGTAfan
Link to comment
Delen op andere websites

Voor tips kan je altijd eens kijken op WikiGTA.

Als je je Sanchez op een constante hoogte naast de Vagos-leden kunt houden, zou het niet zo moeilijk moeten zijn. Je moet af en toe wel eens uitwijken voor een auto/tegenliggende trein, maar de Sanchez gaat snel genoeg om een kleine achterstand vlug in te halen.

Met een beetje oefening kan je ook op de trein springen, daar zijn meerdere manier voor. Eens je op de trein staat met je Sanchez, is het niet moeilijk om de Vagos af te maken. Ik heb deze manier echter nog nooit geprobeerd en persoonlijk lijkt het me moeilijker.

Gewoon blijven proberen, er is denk ik niemand die niet met deze missie heeft geknoeid, maar na één keer wordt het kinderspel.

Als het echt niet lukt, kan je altijd je savegame uploaden en hem door iemand anders laten uitspelen, maar dat vergalt wel je eigen spelplezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Steven! Welkom op dit forum! :)

Deze missie is echt een "pain in the ass" van heel erg veel SA-spelers. Moet zeggen dat ook ik er de eerste keer moeite mee had! Heel erg veel tips om dit te halen zijn er niet.

Ik wil je graag naar WikiGTA verwijzen voor een beschrijving van de gehele missie. Wees voorbereid op de obstakels; de auto op de track en de tegemoetkomende trein.

De volgende tip van WikiGTA is erg belangrijk:

Zorg ervoor dat je met de Sanchez op gelijke hoogte blijft met de locomotief waar de vier Vagos opstaan. Big Smoke is een erg slechte schutter, maar als je de Sanchez in bedwang houdt moet het lukken er twee dood te hebben vóór de tunnel. Daarna de weg naar boven nemen (of met de motor op de trein springen) en constant de Sanchez naast de locomotief houden, zover mogelijk naar rechts. De twee overgebleven Vagos moeten dood voordat de trein de spoorbrug oprijdt. Met een aantal keren proberen moet deze missie lukken.

Verder wil ik je nog meegeven: ga niet op de treinrails rijden, ga rechts van de "rechter" treinrails rijden. Je moet ver genoeg van de trein af blijven, want anders schiet Big Smoke NOG minder raak. Verder is het een stuk makkelijker rijden naast de rails. Al met al is het het makkelijkst om net rechts van de rails te blijven rijden, tot het moment van de obstakels natuurlijk.

Heel veel succes en laat wat van je horen hoe het gegaan is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aardig dat je het aanbiedt maar ik wil alle missies zelf halen anders had ik het bestand hier al wel gezet. :D

Heb de missie gehaald met die tip van net rechts naast het spoor rijden toen haalde ik het ineens :D :D

Kom vast binnenkort wel weer eens terug voor meer tips :D

Bewerkt: door StevenGTAfan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...