Jump to content

Far Cry 4


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Far Cry 4:

Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal, Redstorm, Toronto, Shanghai en Kiev

Uitgever: Ubisoft

Genre: Actie, Avontuur

Platform: Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One en PC

Aantal Spelers: Onbekend

Release: 20 November 2014

Reactie van Dan Hay, de executive producer van Ubisoft Montreal.

Na het succes van Far Cry 3 wilden we de franchise naar een hoger niveau tillen en een game creëren die spelers zou verrassen en de verwachtingen van fans zou overtreffen, door de unieke setting, krijgen wij het gevoel dat Far Cry 4 gaat opvallen als first-person shooter en kunnen we niet wachten om meer van de game te laten zien in de aankomende maanden.

De beelden komen tijdens de EA 2014.

Box Art:

img_5374f0a2aed73.jpg

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    9

  • Votair

    8

  • TheuNauz

    6

  • Kaitjee98

    5

Ik vind het wel heel erg snel na Far Cry 3 komen en we hebben in het verleden vaker gezien dat dat de kwaliteit van zo'n franchise niet ten goede komt. Ook bij het zien van de box art vraag ik me af wat ze in godsnaam hebben bedacht, maar we zullen het zien.

Heb Far Cry 3 met héél veel plezier gespeeld en ben zeker nieuwsgierig naar Far Cry 4, maar tot nu toe ben ik behoorlijk skeptisch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel heel erg snel na Far Cry 3 komen en we hebben in het verleden vaker gezien dat dat de kwaliteit van zo'n franchise niet ten goede komt. Ook bij het zien van de box art vraag ik me af wat ze in godsnaam hebben bedacht, maar we zullen het zien.

Heb Far Cry 3 met héél veel plezier gespeeld en ben zeker nieuwsgierig naar Far Cry 4, maar tot nu toe ben ik behoorlijk skeptisch. :puh:

Ik denk een homo die een RPG kocht en nu het hele eiland terroriseert :$

ot; FC4 lijkt me wel awesome. Naja die box art spreekt me niet aan. Denk ik meteen aan een psychopathische homo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me honderden uren vermaakt in de Far Cry 2 MP en had zéér veel hoop voor Far Cry 3, echter hadden ze toen duidelijk geen aandacht besteed aan de multiplayer: geen mogelijkheid tot eigen servers, geen extra ammo, maar een hand vol goede wapens, ... Het zal afhangen of mijn oude FC2 vrienden dit spel gaan kopen, maar tot nu toe zeg ik toch liever neen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel heel erg snel na Far Cry 3 komen en we hebben in het verleden vaker gezien dat dat de kwaliteit van zo'n franchise niet ten goede komt. Ook bij het zien van de box art vraag ik me af wat ze in godsnaam hebben bedacht, maar we zullen het zien.

Heb Far Cry 3 met héél veel plezier gespeeld en ben zeker nieuwsgierig naar Far Cry 4, maar tot nu toe ben ik behoorlijk skeptisch. :puh:

Ik denk een homo die een RPG kocht en nu het hele eiland terroriseert :$

ot; FC4 lijkt me wel awesome. Naja die box art spreekt me niet aan. Denk ik meteen aan een psychopathische homo.

Als hij achteraf een homo zou zijn, komt er veel gezeik door de werkloze activisten die niks te doen hebben. Ook komt er veel gezeik in de media. Ik weet dat voor 100% zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nee.

Ik heb me eigenlijk niet echt vermaakt in FC 3. Geen idee waarom, misschien was ik gewoon slecht. Doet er ook niet toe, ik ga het vierde deel dan ook niet kopen, door een gebrek aan vermaak.

Had precies hetzelfde, +1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...