Jump to content
Joriz

Rockstar Games verwijdert oneerlijk verdiend GTA Online RP!


gallery_1_5_159932.jpg

Al eerder hadden we gemeld dat Rockstar Games de strijd aanging met cheaters. Rockstar Games is nu nog een stap verder gegaan. Vannacht hebben ze namelijk van GTA Online spelers die met glitches RP hebben verdiend deze oneerlijk verkregen punten weer terug gedraaid. Naast de nieuwe Mental State, Bad Sports en de Cheater pool is dit dus een nieuwe maatregel om GTA Online gezellig en eerlijk te houden.

Al was vannacht dus de eerste correctie op verdiende RP, waarbij oneerlijk verkregen RP vanaf 1 oktober 2013 tot nu weg wordt gehaald, zal dit vanaf nu een continue en geautomatiseerd proces zijn waarbij RP en ranks worden terug gezet tot een niveau waar spelers ongeveer zouden zijn zonder vals spelen.

Rockstar Games geeft aan dat mensen die 'per ongeluk' in aanraking zijn gekomen met glitches, naast deze correctie, niet zullen worden geblokkeerd. Je kunt dus gewoon GTA Online door blijven spelen. Wel zal Rockstar Games actief actie ondernemen tegen mensen die door blijven gaan met het modden en glitchen in GTA Online. Als eerste zullen mensen dus in de Cheater Pool of Bad Sport pool belanden in GTA Online. Mochten mensen daarna nog doorgaan, zal het account worden gereset of de toegang tot GTA Online worden ontzegd.

De beste manier om trouwens op legale wijze RP en GTA$ te verdienen is door gezellig samen te spelen. Je kan hiervoor natuurlijk aanmelden bij de GTAForum crew of je opgeven voor één van de GTA Online meetings.

Bron: Rockstar Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

'verdient'? Really?

Ook goede morgen. Duidelijk weer tijd voor koffie :)

Gelukkig nog steeds level 128. Was al bang dat ze mij als een hacker zouden aanzien.

Mensen die gewoon teveel tijd in GTA Online stoppen gaat dit natuurlijk niet om. Gaat echt om de mensen die substantieel het spel misbruiken en andere spelers (op een niet 'normale' manier) lastig vallen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Net goed! Ik heb een keer een gast meegemaakt die op level 890 zat. Het is een cheater of een gast die geen, maar ook echt geen leven heeft :puh:!!. Hij was in een dearhmatch. Nou het was echt niets meer aan door hem! Kutgw rockstar :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Net goed! Ik heb een keer een gast meegemaakt die op level 890 zat. Het is een cheater of een gast die geen, maar ook echt geen leven heeft :puh:!!. Hij was in een dearhmatch. Nou het was echt niets meer aan door hem! Kutgw rockstar :)

Dat er niets aan was door hem heeft niets met zijn/haar rank te maken! Wellicht was er ook niets aan met hem geweest als hij rank 10 zou hebben gehad. :puh:

Het is echter onmogelijk om in 8 maanden tijd rank 890 op een legale wijze te hebben behaald.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Net goed! Ik heb een keer een gast meegemaakt die op level 890 zat. Het is een cheater of een gast die geen, maar ook echt geen leven heeft :puh:!!. Hij was in een dearhmatch. Nou het was echt niets meer aan door hem! Kutgw rockstar :)

Dat er niets aan was door hem heeft niets met zijn/haar rank te maken! Wellicht was er ook niets aan met hem geweest als hij rank 10 zou hebben gehad. :puh:

Het is echter onmogelijk om in 8 maanden tijd rank 890 op een legale wijze te hebben behaald.

Het is haast onmogelijk wat je al zegt, maar ik heb in 2 a 3 weken mijn rank van 1 naar rank 100 gekregen dus of het onmogelijk is weet ik niet (maar het lijkt er wel sterk op).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed dat ze dit aanpakken. Tenminste, als ze ook de bijbehorende wapens ed kwijtraken.

Goed dat ze dit aanpakken. Tenminste, als ze ook de bijbehorende wapens ed kwijtraken.

Wapens, masks, kleren en upgrades zul je kwijtraken als je bent gederanked ook al heb je ze ervoor nog gekocht, ze zullen weer beschikbaar zijn als je het level bent gepasseerd. Heb je in de tussentijd auto's gekocht raak je de upgrades daarop niet kwijt (evenals de huizen die je pas kunt kopen rond level 15).

Ik vind het goed dat ze mensen gaan deranken, er zaten té veel mensen in de game met een rank van 800 zoveel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat mocht eindelijk ook wel eens gebeuren.... Met de optie om rank 8000 te halen hoop ik te zien dat mensen op een eerlijke manier weer kunnen spelen. Ik begrijp het nut echt niet om vals te spelen, het verpest het hele spel wel een beetje... :ch:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is haast onmogelijk wat je al zegt, maar ik heb in 2 a 3 weken mijn rank van 1 naar rank 100 gekregen dus of het onmogelijk is weet ik niet (maar het lijkt er wel sterk op).

Sowieso is het onmogelijk. Als we er vanuit gaan dat zo'n persoon met rank 890 net zo goed als jou zal hebben gespeeld, had het hem 3 * 8,9 = 27 weken gekost om deze rank te kunnen behalen.

GTA Online bestaat pas 9 maanden. Gelukkig is er geen mismaaksel meer geboren nu dat Rockstar deze maatregelen genomen heeft!

gr

Bewerkt: door Tim

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...