Jump to content

[UPG]Nieuwe videokaart


RustyRustler89

Recommended Posts

Nieuwe videokaart, of naja, of het nog de moeite is op mijn PC

Huidige specs:

Acer Predator G3120

AMD FX-8120 2,8 GHz (Eight Core)

NVidia GTX 550 TI (1024MB DDR5)

8 GB DDR3 intern geheugen

2 TB Harde schijven

64 GB SSD

Nou begint hij toch een beetje moeite te krijgen met de nieuwere games zoals Watch Dogs, alles op medium draait nog prima maar hoger trekt de videokaart niet meer

Ik ben een absolute leek met PC's (vandaar deze kant en klaar pc) dus ik heb geen idee naar welke videokaart ik zou moeten kijken

Is het en mogelijk en de moeite om voor zo'n 250 euro een nieuwe videokaart er in te drukken, of begint daarvoor de rest van de pc al te traag te worden? :$

En zojah, welke videokaart kan ik het beste nemen?

Mocht er meer info moeten komen over de PC, zal ik wel ff flitskikker screen posten

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen van deze koopt: Kijk dan trouwens naar het geheugen dat de kaart heeft. Daar draait het het meeste om.

Btw, hoeveel watt heeft je voeding? Die zal je tenslotte ook moeten upgraden.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen van deze koopt: Kijk dan trouwens naar het geheugen dat de kaart heeft. Daar draait het het meeste om.

Btw, hoeveel watt heeft je voeding? Die zal je tenslotte ook moeten upgraden.

Wat. Een 2GB GTX760 is beter dan een 4GB GTX660. Dus dat is niet het belangrijkste.

En trouwens, waarom zo'n dure als je een vergelijkbare kan nemen voor 60 euro minder?

en deze heb ik zelf, bevalt me goed: http://afuture.nl/pr...oductID=1009562

Mocht je iets over je budget willen, is dit een optie: http://afuture.nl/pr...oductID=1000513

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Vind je het niet erg om 20 euro extra te betalen, neem dan de GTX770. Het is in feite een opgevoerde GTX680.