Jump to content
Joriz

The Independence Day Special beschikbaar in GTA Online!


gallery_1_5_40718.jpg

Er is weer een fantastische update voor GTA Online! Deze keer helemaal in het teken van de Amerikaanse onafhankelijkheid! Tijd om die red white and blue vlag (niet de Nederlandse puh2.gif) te laten wapperen op Independence Day. Op 4 juli 1776 werd de Verenigde Staten namelijk afhankelijk van Engeland, wat tot vandaag de dag in Amerika grootst wordt gevierd.

Ook dus in GTA Online dankzij deze 74 MB grote update die Rockstar Games zojuist heeft uitgebracht. De update brengt tijdelijk nieuwe voertuigen, wapens en kleding in GTA Online toe. Daarnaast zijn de voertuigen en wapens ook vindbaar in het singleplayer gedeelte van GTA5.

Alle dingen voor de update zijn dus tijdelijk aan te schaffen (tot halverwege juli). Als je eenmaal een van de nieuwe dingen hebt kan je die wel oneindig blijven gebruiken. smile3.gif

NIEUWE VOERTUIGEN

Twee nieuwe typisch Amerikaanse voertuigen zijn nu beschikbaar in GTA Online Vapid 'The Liberator' Monster Truck ($742.014) en de Western Sovereign cruise motor ($120.000). Natuurlijk kan je ook nog eens een toeter toevoegen die de tonen van het Amerikaanse volkslied toetert!

Je kan met de Monster Truck bijna overal over heen rijden!

puh2.gif

Lekker cruisen met je Harley over de Amerikaanse snelwegen!

NIEUWE WAPENS

Natuurlijk zijn ook twee wapens toegevoegd die typisch bij Independence Day horen. Namelijk een wapen waarmee je vuurpijlen kan lanceren en een klassiek musket wapen.

NIEUWE KLEDING

Om het nog eens af te maken is er typisch Amerikaanse 40 nieuwe kledingstukken beschikbaar door helemaal in thema door het spel te gaan!

gallery_1_5_90982.jpg

NOG MEER NIEUWS

Natuurlijk zijn er ook vele details verbeterd en toegevoegd met deze vijftiende update aan GTA Online. Namelijk:

  • Vier types vuurwerk kunnen worden gekozen bij Ammu-Nation in de kleuren rood, wit en blauw.
  • Een nieuwe parachute rookkleur is beschikbaar. De kleur verandert automatisch tussen rood, wit en blauw.
  • Patriot Smoke is beschikbaar bij Los Santos Customs zodat je bandenrook automatisch wisselt tussen rood, wit en blauw.
  • 12 nieuwe dierenmaskers zijn toegevoegd aan Vespucci Movie Masks
  • Vier nieuwe toeters zijn toegevoegd aan de mod shop.
  • Een nieuw Mullet kapsel van dames en heren.
  • Stars n Stripes schmink is toegevoegd aan de Barber Shop en Salon.
  • Zeven nieuwe normale en goedkope plattelandshuizen zijn toegevoegd aan de Dynasty 8 website.
  • Spelers kunnen nu in de ‘The Leviathan’ achtbaan en in het reuzenrad op de Del Perro Pier.
  • On Call mode is toegevoegd aan de Quick Job optie op je telefoon. Spelers kunnen nu in Freeroam blijven doorspelen totdat de sessie genoeg spelers heeft.
  • Indien de speler een tatoeage koopt, deze later weer verwijdert en weer teurg laat zetten wordt enkel nog $100 in rekening gebracht.
  • Spelers ontvangen een hogere beloning voor het uitspelen van een Survival.
  • Een speler zijn Mental State gaat niet meer omhoog voor het doden van mercenaries. Ook door achtervolgende politie gaat het minder omhoog.
  • Mental State gaat niet omhoog voor het doden van spelers met een Bounty of wanneer spelers zich verdedigen met een bounty.
  • Spelers in LTS horen nu enkel nog hun medespelers.
  • Daarnaast zijn er vele details gefixt waaronder exploits.

Meer info is nog onderweg over een speciaal Independence Day weekend!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is geen update voor mij want ik voel hier niet zoveel voor.

Wel grappig om de reacties op rockstargames.com te lezen want bijna elk Social Club lid zegt dat ze moeten kappen met deze waardeloze DLC's en moeten komen met de heists. Natuurlijk is Rockstar daar snel bij en verwijdert deze reacties dan ook gelijk weer. :7

EDIT: Kleine typfoutjes: Seven nieuwe normale en goedkoipe plattelandsappartementen zijn toegevoegd aan de Dynasty 8 website.

Bewerkt: door ERRWINS

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is geen update voor mij want ik voel hier niet zoveel voor.

Wel grappig om de reacties op rockstargames.com te lezen want bijna elk Social Club lid zegt dat ze moeten kappen met deze waardeloze DLC's en moeten komen met de heists. Natuurlijk is Rockstar daar snel bij en verwijdert deze reacties dan ook gelijk weer. :7

EDIT: Kleine typfoutjes: Seven nieuwe normale en goedkoipe plattelandsappartementen zijn toegevoegd aan de Dynasty 8 website.

eens kiijken wat voor platteland's appartementen zou wel vet zijn op een boederij joh

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is geen update voor mij want ik voel hier niet zoveel voor.

Wel grappig om de reacties op rockstargames.com te lezen want bijna elk Social Club lid zegt dat ze moeten kappen met deze waardeloze DLC's en moeten komen met de heists. Natuurlijk is Rockstar daar snel bij en verwijdert deze reacties dan ook gelijk weer. :7

EDIT: Kleine typfoutjes: Seven nieuwe normale en goedkoipe plattelandsappartementen zijn toegevoegd aan de Dynasty 8 website.

eens kiijken wat voor platteland's appartementen zou wel vet zijn op een boederij joh

Op zich wel maar iets zegt me dat het niet zoveel voorstelt. Ik ga later in de middag even kijken :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Soow, de laatste keer dat ik zo enthousiast was, was tijdens voor het eerst opstarten van GTA 5.

Die monstertruck moet erbij komen, helaas is ie enkel via Pegasus? Mijn sandking komt al met een hoop schade uit de garage.

Bewerkt: door GolfG60

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is geen update voor mij want ik voel hier niet zoveel voor.

Wel grappig om de reacties op rockstargames.com te lezen want bijna elk Social Club lid zegt dat ze moeten kappen met deze waardeloze DLC's en moeten komen met de heists. Natuurlijk is Rockstar daar snel bij en verwijdert deze reacties dan ook gelijk weer. :7

EDIT: Kleine typfoutjes: Seven nieuwe normale en goedkoipe plattelandsappartementen zijn toegevoegd aan de Dynasty 8 website.

eens kiijken wat voor platteland's appartementen zou wel vet zijn op een boederij joh

Op zich wel maar iets zegt me dat het niet zoveel voorstelt. Ik ga later in de middag even kijken :)

ik heb de duurste plattelands huis gekocht (vinewood hills)

0_0.jpg

0_0.jpg

en die huis heeft een 6 car garage net als nog 1 en dan is er de andere 5 heeft 2 car plekken

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sick inderdaad! Wilde al een langere tijd graag een huis op het platteland!

Weet iemand al of je nog steeds max. 2 huizen/garages kunt hebben? Namelijk pas 'n nieuwe gekocht..

Bewerkt: door TheuNauz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er goed uit. :D

Dat word weer sparen aangezien ik er nog niet bovenop ben van de laatste update.

Aangezien mijn vrouw ook gta speelt moeten we alles wat we willen hebben dubbel voor sparen.

Wat zal mijn zwager balen dat ie op vakantie is naar de VS.

Naja balen dat niet wand hij is daar zelf met independence day, maar hij zal niet optijd terug zijn om eventuele voertuigen/wapens te kunnen kopen.

Ik zal wel ff met hem overleggen op skype wat hij allemaal van die update wil, dat ik ff bij hem op zijn Xbox account inlog, en dan ff kijken wat hij nog moet bijverdienen, of aan auto's moet verkopen als hij dat liever heeft. (lol)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel grappig om de reacties op rockstargames.com te lezen want bijna elk Social Club lid zegt dat ze moeten kappen met deze waardeloze DLC's en moeten komen met de heists.

Gelijk hebben ze.. Spel is al bijna een jaar uit de de beloofde heists zijn er nog steeds niet..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...