Jump to content

[NEW] Game PC voor GTA4


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Hallo mensen ik wil graag een gamepc kopen vanaf gamepc.nl ik zie daar een mooie goedkope (vindt ik) (zal de link onderaan plaatsen) maar is die pc krachtig genoeg voor gta iv en gta v want die komt natuurlijk ook uit dus kan die dat aan

MVG,

Brian

Link http://gamepc.nl/game-pc-budget

PS:

Als er meer games op kunnen zet ze der maar neer

Bewerkt: door Joriz
Onderwerptitel aangepast
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DarkViper_Brian

    19

  • dionkoffie

    7

  • Nyltje

    5

  • Ezra24rct3

    5

Hij zal gta 4 denk ii wel aankunnen, van gta 5 is nog niks bekend. Ik zou als ik jou was echter wel wat meer uitgeven aan een pc (550-600€) en hem zelf bouwen. Dit is helemaal niet moeilijk, heb je een pc die krachtiger is dan de "nextgen" consoles en kun je er jaren mee vooruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal met Dion eens. Je kunt het zelf veel beter bouwen. Op deze pagina op Reddit staan al een paar goede voorbeelden in verschillende prijscategorieen (Houd er rekening mee dat deze prijzen in amerikaanse dollars zijn, 100 dollar is momenteel zo'n 73,49 euro waard).

Ook zijn er op deze pagina ruim 212.000 mensen die bereid zijn je te helpen om een PC samen te stellen of te bouwen. Als je daar een thread aanmaakt wordt je binnen no-time geholpen. Natuurlijk zal ik je ook hier vanaf GTAForum helpen, maar hoe mee mensen meedenken, hoe meer PC je voor je geld krijgt.

EDIT: Typfout aangepast

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag een Nederlandse site en in 1 geheel dat ik niet moet bouwen enzo

Die onderdelen kun je natuurlijk ook gewoon bij een Nederlandse website bestellen. Dat spreekt voor zich. En je moet het zelf weten, maar als je een kant-en-klare pc koopt gooi je in mijn ogen een hele hoop geld weg. Ik heb eigenlijk nog nooit een fatsoenlijke pre-built (kant-en-klare pc) gezien die ook nog eens voor een goede prijs werd aangeboden.

Wat ook nog een optie kan zijn is dat je iemand anders je PC laat bouwen. Als je toevallig een vriend of familielid hebt die dat voor je kan/wil doen hoef je er nog niet eens verstand van te hebben. Webwinkels zelf zijn vaak ook nog bereid om je PC voor je in elkaar te zetten, maar dan wordt hier wel vaak extra geld voor in rekening gebracht. Volgensmij vroeg Alternate.nl hier zo'n 50 euro voor.

Als je persee een pre-built wil: Koop vooral geen Alienware. Dit zijn Dell's met een ander logo er op geplakt en ze vragen er veel te veel geld voor.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik wil zeggen is dat de pc's van gamepc.nl duur en nogal slecht zijn. een zelf gebouwde pc is veel goedkoper en je kan er mooiere graphics enzo uit halen. ik heb die budget pc getest bij een vriend. en nou daar kan je niet eens gta 4 op medium aan. of spaar door, of neem een betere

Mijn pc was (zonder videokaart) al 600 euro. Nu met een videokaart van 200 euro heb ik alsnog kleine lag bij sommige spellen.

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch wel kiezen voor je eigen Game PC te laten samenstellen.

Dan weet je zelf wat er allemaal inzit.

Er zijn hier een paar goede sites voor: Klik. Klik (2). Klik (3).

Edit: Als je zelf niet weet wat het beste is kun je Google raadplegen of een familielid. :)

die van 399 dan die kan toch wel gta v op hoog met LCPDFR

De specs van GTA V zijn nog niet bekend en misschien komt die modificatie wel niet naar GTA V. Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

(Houd er rekening mee dat deze prijzen in amerikaanse dollars zijn, 100 dollar is momenteel zo'n 73,49 euro waard)

Ook even rekening houden dat dit enkel zo is als je in Amerika gaat shoppen(Douane+belasting kosten er niet bij gerekend), iets wat je daar ziet kun je hier in Nederland een euro teken voor zetten.

Nvidia Titan kost in Amerika ongeveer 1000 dollar, hier in Nederland kost ie net geen 900 euro, bij de goedkoopste, andere 950 en 1000 euro.

Is wel even een groot verschil, 900 euro in Nederland of dollar naar euro omgerekend 750 euro.

Ik zou toch wel kiezen voor je eigen Game PC te laten samenstellen. Dan weet je zelf wat er allemaal inzit.

Ik denk dat je het net zo goed weet wat er allemaal in zit als je alles zelf kiest en het laat samen stellen, dan bij een webshop die alles voor je kiest.

Verder, heeft je pc prioriteit?

Anders beter doorsparen voor een hoger budget, een dual core kan nu nog leuk zijn, maar GTA 5 gaat daar never fatsoenlijk op draaien.

Vooral als je bedenkt dat de meeste games die een Intel C2D vragen, bij AMD meestal al een veel snellere CPU vragen, en in een aantal gevallen zelfs een triple core.

AMD lijkt hierdoor minder goed of de games worden niet goed aangepast voor een AMD cpu, hoe dan ook, ik zou er geen wonderen van verwachten.

Hou anders tijdelijk gewoon je PS3 aan, en spaar door, dit budget met zo'n PC ga je snel uitgespeeld zijn en vooral met GTA titels, en goedkoop is duurkoop in dit geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...