Jump to content

Moto G herkent liedjes niet Shazam.


myron.b

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb sinds kort de Motolora Moto G, fijn toestel alleen het probleem is dat Shazam liedjes niet herkent terwijl ik mijn telefoon er best dichtbij houd. Zelfs als ik naast een speaker zit die heel hard muziek speelt weet Shazam niet welk liedje het. Met mijn iPod Touch 4G had ik er geen last van en kon deze zelfs liedjes op zacht volume herkennen. Zelfs SoundHound herkent de liedjes niet.

Wat ik al geprobeerd heb is alle apps afsluiten, telefoon opnieuw opstarten, microfoon uitblazen en Shazam opnieuw installeren.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Met vriendelijke groet,

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker, maar helaas hoor ik alleen een paar seconden van mijn opgenomen stem en daarna hoor ik niets meer terwijl het geluid op het hoogst staan. Ik heb nog geen hoesje dus de telefoon is gewoon nog origineel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik bij problemen doe, is altijd op verschillende fora kijken of andere mensen er ook last mee hebben en wat ze er aan hebben gedaan. Ik vond dit, hij/zij heeft blijkbaar hetzelfde probleem als jij.

Verder denk ik niet dat het opgelost kan worden door jezelf. Ga met je telefoon naar de winkel waar je hem vandaag hebt mits die nog binnen de garantieperiode valt en kijk daar wat ze je kunnen aanbieden.

Moest er verder iemand op het forum wel een simpele oplossing hebben, kan je mijn post negeren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vanmiddag weer getest en opeens wisten Shazam en Soundhound welk liedje er werd gedraaid op de radio. Dit is wel vreemd want eerst deden ze het niet. Wat ik wel raar vind is dat het liedje soms wel herkent wordt en soms niet. Terwijl de liedjes gewoon op hetzelfde volume staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...