Jump to content

Monday dose of drawings


Silverbyte

Recommended Posts

Daarrrrr ben ik weer, met een kleine selectie tekeningen. Het zijn er iets minder dan jullie van me gewend zijn, maar ik heb het een beetje druk. Ik zal binnenkort eens aan de slag gaan met een verzameltopic voor mijn tekeningen. Reacties zijn natuurlijk weer welkom! :tu:

Zf9KXo3.png

94lSqc4.png

eM9T9C2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwerk inderdaad een heleboel kleine, geinige details in mijn tekeningen. Vaak zijn dat dingen die steeds weer terugkeren in mijn werk. Aan jullie om te ontdekken welke objecten/figuren/dingen regelmatig een rentree maken. biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Niet per se een Illuminati-invloed. De piramides komen voort uit mijn interesse voor geschiedenis en de ogen heb ik eigenlijk altijd al op die manier getekend. Wel grappig dat je die link legt, had het zelf nooit zo bekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er vallen hier en daar wel wat terugkomende elementen te ontdekken, ja, als je er eenmaal op gaat letten. Botten, piramides, kruisen, sterren, wolken, bomen (op eilandjes)... Echt gaaf, ik blijf kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook altijd al van te voren een ontwerp in gedachte? In de zin van: Dit vormpje gaat daar rechts samen met die, dat vormpje komt linksonder etc etc etc.

Of begin je gewoon aan een tekening en je ziet wel hoe het eindigt? (met hier en daar terugkomende vormen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb meestal wel een vaag idee in mijn hoofd van wat voor sfeer en thema ik wil neerzetten, maar de invulling ontstaat pas gaandeweg. Ik denk wel na bij het tekenen, maar vooral niet te veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi werk, goed bezig! En inderdaad, je blijft nieuwe dingen zien, leuk :) Ik ben zelden tekeningen tegen gekomen die er zo origineel uit zien, verrassend om zoiets te zien. Ik zie graag meer ^^

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...